vineri, 13 martie 2009

Caravana Smart la munte

Mi-am reparat calculatorul! Luni am liber si promit ca cel putin cateva ore le voi dedica acestui blog pentru a il aduce la zi, am atat de multe sa povestesc si atat de multe poze.
Insa probabil cel mai important post va fi cel din acest we, plecarea Smart Fan-ului la munte, caravana de Smarturi va uimi Brasovul :) Petrecerea va incepe din aceasta seara de la BT Cafe Baneasa unde ne vom strange cu toti si la cabana care va fi numai a noastra :) gratare, muzica de chitara, jocuri si smarturi, multe smarturi asa ca tineti aproape pentru poze si filmulete din primul we SMART FAN la munte :)

2 comentarii:

Cristina spunea...

Felicitari pt calculator!!!

Deci inteleg ca in we asta o sa-mi faci rost de prof de chitara pentru la vara :D :D

Ai uitat sa scrii in engleza sau mi se pare mie? ;)

Mmmmuaaa! :)

Marin spunea...

am uitat de cat timp nu am mai scris insa imi revin repede ;) ca mi-s poligloata :D