miercuri, 11 iunie 2014

Ole, ole, începe campionatul neamule!

Da, evident că o să scriu și eu de campionatul de fotbal, ce doar alții să te intoxice? Doar că eu, ca o „fană” a fotbalului ce mă aflu o să îți vorbesc despre reclamă - că doar ea e mama comerțului.

Și nu pot să cred, că scriu pentru a doua oară în decurs de câteva zile despre McDonald's, dar dacă omuleții ăștia au oameni care vin cu idei creative, cum să nu îi lauzi?

Pe lângă favele, carteluri mafiote și pietre prețioase, Brazilia este recunoascută pentru dragostea înăscută pentru fotbal. Reclama de mai jos, este filmată cu oameni obișnuiți și fără efecte speciale, iar ceea ce a ieșit, a ieșit extrem de bine, părerea mea :)



Mai am o supriză braziliană, doar că durează până o găsesc, până atunci, ce părere ai despre reclama de mai sus?

Niciun comentariu: