sâmbătă, 26 iulie 2014

Un post despre oameni și oameni

Nu știu dacă postarea despre Humans of New York a ajuns sau nu publică, sper că da, deoarece despre acest proiect am aflat în ultimele zile petrecute în Instituția Financiară, de la un om creativ pe care îl admir mult.

Atunci m-am uitat mult peste site și m-am gândit câte poate spune o imagine. Pentru cei care lucrează în industria comunicării îmaginile sunt extrem de importante, poate acesta este motivul pentru care marea majoritate a noastră desenăm - suntem oameni vizuali.

De când am descoperit că sunt pe facebook unde au mii de like-uri și sute de share-uri la poze, mi-am setat să primesc notificare de la postările lor pentru că sunt pasionată de oameni și de poveștea fiecăruia dintre ei. După inițiativa din State, și alte orașe au preluat modelul, din Europa vă pot recomanda Parisul și Amsterdam .

Local, pagina Oameni ai Bucureștiului are cea mai bună participare, pentru că cine este în spatele ei își face treaba, pe modelului celei din State.

Am ales să vă vorbesc despre aceste proiecte, pentru că zilele trecute mi-a căzut în fața ochiilor un interviu cu Brandon, fotograful din spatele proiectului Humans of New York. Simplu și în același timp extrem de inspirațional, tânărul vorbește despre cum a schimbat povestea proiectului introducerea facebook-ului în ecuație.

Dacă v-a stârnit curiozitatea idea, proiectul sau pur și simplu vreți să vă formați o părere proprie, am inclus la fiecare recomandare și sublinkul care vă va redirecționa către site sau pagina cu „like”. Când vă va prinde pasiunea descoperii poveștilor din spatele oamenilor, căutați orașul de suflet - s-ar putea să aibă și el o pagină de genul acesta și lăsați-vă inspirați zilnic de natura umană.

Niciun comentariu: