miercuri, 15 octombrie 2008

post despre nimic in special

Am o problema...bine mai multe insa una ma chinuie de cateva zile...fiind femeie nu inteleg de ce femeile isi cumpara masini mari, bine problema nu e ca si le cumpara ci ca habar nu au sa le conduca...de parcat....deja ne dorim prea mult de la viata....plus nu le inteleh de ce insista sa se fardeze in masina la stop...ma depaseste! De ce te-ai machia in lumina din masina si in oglinda aia mica...nush...stai faret acasa baga-ti dermatograful in ochi si nu mai incurca circulatia...revin la masinile mari...zilele trecute pe Dorobanti o pisi cu un megane break...cica parca sau ma rog incerca...mai era si de vanzare masina nu femeia...ca pe ea sigur nu o cumpara nimeni ca era prea tuta..si s-a incheiat sezonul de tute! deci pret de trei stopuri cat am stat eu blocata in traffic TUTA ba iesea ba intra cu masina in ditamai locul de doua megane..pana la urma masina tot cu o roata pe trotuar si stramba a lasat-o....deci...de ce nu si-a luat o masina mai mica?@?#>#>@ pacat ca nu am filmat-o zau asa!
Si acum ceva care sa va binedispuna ziua avem poze!!! datorita pozitionarii din cel mai recent birou al meu...va pot transmite orele cand sa mergeti si cand sa veniti de la aeroport...deci marti la ora 11 aveti o fereastra de jumatate de ora perfecta de venit si de plecat din Bucuresti pe DN1, in rest intrarea in bucale este blocata, iesire nu prea.... :) deci bucuresteni nu mai merg pe valea prahovei?!?!

si tot din ciclu "ce super vedere am eu la birou", va arat si helicopter privat si juma' de milionar coborand din el ;)

16 comentarii:

Anonim spunea...

U-haaa! Doamna, biroul tau e pe pista de aterizare/decolare???
Ma rog, nu pre il vad pe juma de milionarul de care vb dar te cred pe cuvant :):) (era good looking ;)?)

Marin spunea...

Doamna, dau startul si stopul la avioane :D vezi ce face mega aparatul meu de fotografiat? Zici sa dau mana cu avioanele :D Daca te uiti atent ii vezi posteriorul de milionar inca in elicopter...era pe la 50 de ani adica d'ala bun ca moare repede ;)

Anonim spunea...

Nu poti sa aranjezi prelungirea pistei pana in Dr. Taberei? Nu de alta, da sa nu te mai chinui pe tine data aviatoare cand aterizesc ;);) Daca s-ar putea, sa fie gata prelungirea pana in Dec acum???

Marin spunea...

4Cristina: doamna, am vb s-a rezolvat NU se poate :D deci aranjeaza sa vii in jur de ora 19, ca sa nu ma duc acasa si pe urma sa vin inapoi, plec direct de la birou la aeroport ;)bine acum sa imi aduci cadouri frumoase, da? Vlad nu vrea nimic asa ca poti sa imi aduci mie doua cadouri :D

Marin spunea...

aaa nu ca deobicei nu imi aduci cadouri frumoase....rectific acum le vreau SI mai frumoase...a nu se intelege gresit, DA?!?!?

Denverash spunea...

n-o asculta!!! cadouri cat mai multe!!! aveti camile? o camila vreau, dar una d-aia mare mare si vie, nu una de pe pachetul de tigari! vreau s-o cresc si sa merg cu ea la munca, am auzit ca are consumul mai mic si face loc in trafic

Marin spunea...

4Denverash: heeeeeeeeeeello...camilele in alta parte, baga-ti mintile in cap! tu primesti o cana de petrol sa iti ajunga tot anul viitor sa mergi la munca ATAT! :)))) restul de cadouri la mine... :D si eu nu vreau camile ca miros urat, vezi doamna Cristina cat sunt de rezonabila :D eu vreau un seic ca ma descurc eu de acolo ;)

Anonim spunea...

4denverash - ce camila, ce cana de petrol; ti-am mai zis (asta vara, parca), cel mai bine te descurci in trafic cu..... ROLELE!! ;)
4marin - doamna, ESTI SIGURA CA VREI UN SEIC???? ABSOLUT SIGURA CA TE DESCURCI DE-ACOLO??? Un sfat prietenesc - mai gandeste-te!! ;);):P

Marin spunea...

4Cristina: Doamna, are o varsta!El nu mai tine minte nimic din saptamana trecuta...d'apai de asta vara :P
Doamna seic sa fie! dar unul tinar ca sa fiu directoare de Harem :D

Marin spunea...

btw Vlad cati ani faci acum? 100? =))))) :P Facem misto cu tine, nu de tine...remember that! :D deci raspunde odata!
Si ca sa nu fi surprins o sa primesti role, asta in cazul in care nu te-ai prins :))

Denverash spunea...

nu exista role sa sustina cele cateva kilograme in plus, in cel mai bun caz o sa particip la marcarea trotuarului prin frecare

Anonim spunea...

Mi se pare mie sau lumea (incl. io :p) isi cam face de cap pe blogul tau, doamna? Cum de (ne) permiti asa ceva????!!!!????

Marin spunea...

4Cristina: Doamna doar voi ca imi sunteti dragi ;)
4Vlad: nice one..."cele cateva kilograme in plus" stii eu la 100 ma gandeam la varsta nu la kg ;)

Anonim spunea...

Mmmmmmmmuaaaahhhhhh! :)

Anonim spunea...

Sa inteleg ca ai sediul in BANEASA ?

Bucuresti nord ?? woooow
esti wow :)

bafta tie si milionarilor :)

Marin spunea...

sunt wow? M-am scos! Te mai astept Anonimule ;)