miercuri, 1 octombrie 2008

poezia mea :)

Azi am primit doua poezii de la un fost coleg de pe plantatia roz...ce mi-a bucurat privirea gasiti mai jos, versuri si muzica LIVIU BOOOOOOOOOOOTOCAN (na ca te-am facut eu vedeta prima ;))

"Marin de cand ai plecat
treaba chiar ca s-a schimbat...
comunicare merge snur...
asta-i adevarul jur...

in banca tu te-ai intors ..
jur ca este fara rost
pe oameni sa-i manipulezi
banca s-o falimentezi..


de ce oare ai plecat?
asta e un simplu fapt..
colegii nu "te placea"
sa comunici...nu mergea..."


Part 2 dupa ce am omis sa raspund la cateva mailuri :)
"e gelosa..asta-i clar...
munceste cam in zadar..
nu raspunde de rusine
ca-i este frica de mine..

masinutza ce-ti mai face?
nu prea te mai lasa-n pace..
dar de ce zic eu masina...?
zici ca este o trambulina

soferita buna esti
ai calca si 7 pesti..."

Niciun comentariu: