vineri, 14 noiembrie 2008

unde sunt barbatii adevarati?!

Plimbandu-ma azi pe bloguri am gasit pe blogul celor de la ileo, cateva vorbe despre campania unui sampon foarte cunoscut care lupta impotriva matretii, si desi la mine nu a functionat niciodata stiu multe persoane care il foloseau si erau foarte multumite de rezultate, asa ca postul asta nu e o critica la adresa produsului. Nici campania nu o voi comenta pentru ca nu am stat mai mult de 3 minute pe site deci nu mi-as permite sa zic ceva.
Campania numita sugestiv "Liga Barbatilor" se desfasoara cred numai virtual, este laudabila prin site, prin faptul ca o are in prim plan pe Abramburica aka Dana Rogoz (pentru cei care nu au trait perioada Magicianului) si prin ceea ce se vrea, respectiv cautarea barbatului ideal....eu visatoare...ce simplu ar fi daca ar fi doar la un click away....bine nu voi vorbi despre campanie pentru ca blogul meu am incercat pe cat posibil sa nu il las influentat de a "mia munca"...adica sa nu implic mkt (a se citi marketing) si comms (aka comunicare) atat de dragi pipotici mele sa influenteze mersul lucrurilor pe aciulea....deja e bla bla bla si v-am pierdut pe multi :)) deci...
Sa revenim la campania cu pricina unde fiecare barbat cu putere se poate inscrie pe site, da un mass mess si zice "iete aciulea ma puteti vota pe mine" si gata...lumea il voteaza sau nu...nu m-am uitat peste multi dintre barbati sa vad daca tara are cu ce se lauda...a am uitat totul pentru faima si un we la Amsterdam cu +1 all expenses paid...asa revenind la barbati...m-am uitat pe top 10, adica cei cu cele mai multe comentarii si voturi, daca am inteles eu bine...apai daca aia e "liga barbatilor" viata noastra ca si femei poate sa se sfarseasca....cred ca o sa incep sa iau in considerare propunerile feminine care ma tot asalteaza....off! Incet incet incep sa inteleg de ce sunt singura si de ce probabil voi ramane singura si in urmatoarea foarte lunga perioada...
Vroiam sa scriu niste chestii foarte rautacioase in urmatoarele randuri insa m-am razgandit...barbatii astia nu au nici o vina ca exista in forma aceia...de vina sunt femeiele care accepta sa iasa cu ei...daca femeile ar intoarce capul degustate la fiecare incercare de a lor "mancatiash ce muiere mistoaca iesti" sper eu ca ar incepe sa isi schimbe atitudinea si felul de a fi care este!
De fapt postul meu fara cap si fara coada este despre o intrebare retorica unde sunt baietii aia finuti, curatei si cultivati pe care si doreste orice femeie cu o leaca de creier langa ea? au fost inlocuiti de "tarani" (si nu cei care muncesc pamantul) si care culmea mai ajung si in top 10 (adica cei mai votati!!!!) adica cu astia defilam!! deja mi s-a facut greata si cred ca nici o tona de lamai nu m-ar ajuta! Astept sa va aud comentariile.

15 comentarii:

Anonim spunea...

"Taranii" sunt produsul societatii in care defilam, mai mult sau mai putin, cu atata mandrie.I-am acceptat/imbratisat(o parte din noi - eu nu)si acum..ne spalam cu ei pe cap- si tot avem matreata.
Vb cuiva" - Ai buni` fie sunt insurati, fie au alte preferinte sexuale" :)). Si uite asa, na belea, o mare parte din populatia sexului frumos nu se mai marita.Mai bine singurica decat la brat cu un "taran" de-ti mananca zilele si ca bonus te mai si bate.
Si totusi...speranta moare ultima.Unde esti tu gentleman-ule?

Marin spunea...

audeo, sincer prefer sa raman singura si nmaritata decat sa tarasc "o subspecie" asa cum sunt "aranii" dupa mine.Asa ca daca gasesti un gentleman anunta-ma si pe mine ca sa nu mor fata batrana ;)

Anonim spunea...

Uite, ca sa nu spui ca sunt fata rea, ti-l dau si tie:))

Marin spunea...

:)) multumesc multumesc ;)

Anonim spunea...

ce-i drept,m-ai facut curioasa sa vad cine sunt indivizii din acest top....sigur nu sunt preluati de pe cocalari? :)

Denverash spunea...

vai de mine, unde i-au gasit :D
da' pe fetele de la 10 de la procinema le-ati vazut? cam in aceeasi directie sunt si ele :)
auzi, cu fomeile niciodata nu-i bine, ba ca de ce nu le zici nimic esti prost, ba ca daca le inviti la o ciorba esti tarani, ba ca daca le reciti poezii esti papagal visator, daca le arati cheile de la masina si te dai cu gel esti cocalar, iar lista poate continua :D e asa greu sa va hotarati? :D

Marin spunea...

4andreea g: nu pot sa raspund nu la aceasta intrebare pentru ca si eu mi-am pus intrebarea.
4denverash: idea ar fi ca voi sa va ma educati, si atunci poate am fi si noi mai usor de multumit ;) nu intru in amanunte :)))

Denverash spunea...

inca visati la fat frumos pe calul alb sau ken in bmw? nu, nu exista, wake up, este o fantezie :)

Marin spunea...

nu ai inteles nimic...din pacate pentru tine

Denverash spunea...

FIGHT! :D

Marin spunea...

ha ha ha! te bat cu o mana legata la spate ;) a ta evident! :)))

Cristina spunea...

Doamna, io pariez pe tine, sa stii!! :D:D

Marin spunea...

va multumesc doamna pentru incredere! Moama vlad esti terminat! :)))

Anonim spunea...

bey vad ca se vorbeste de mine aici... deci barbatii adevarati "sunt io" :)

asta sa ne fie clar

hai next subject!

Marin spunea...

anonim lasa si ceva date de contact ca sa redirectionez fluxul de mailuri catre cineva :)