luni, 24 noiembrie 2008

weekender prima parte

V-am ramas datoare cu ce am facut in we, asa ca purced cu duminica pentru ca ieri imi mergea groaznic incarcarea de poze, am incarcat doar partial si acest partial a fost doar ziua de duminica si in caz ca nu v-ati prins doar este cuvantul magic azi :)))
deci duminica am purces la gaudeamus....targ de carti si muzica....nush unde era muzica ca eu nu am gasit-o...de fapt nu am gasit nici targul...sau ma ror ce inseamna targ in acceptiounea mea...adica acolo de unde cumperi carti mai ieftine decat ointr-o librarie normala ca doar nu te duci asa de placerea turbata de a te inghesui cu toti bucuresteni care nu au gasit loc de parcare la ikea...te duci sa cumperi carti si cd-uri cu muzica mai ieftin! doar doar ;)....ei as!GRESIT! TOTAL GRESIT! ce e gresit? Nu aglomeratia este reala, pitipoancele exista si la chestii d'astea mai pentru creierash-greierash....gresita este conceptia mea de targ...poate doar aglomeratia putea sa te faca sa te gandesti la un targ ...aaaa si balciul de afara unde existau cozi la mici, kurcolaci sau cum le-o fi numele si gogosi....in rest...reduceri....nu cred ca era sezonul....adica 1 leu eu nu numesc reducere la o carte...si reducerile acestea fantastice sa nu va inchipuiti ce erau la carti pe care ai fi vrut sa le citesti...NUUUUUUUUUUUU GRESIT!GRESIT!GRESIT! orice idee ati avea este gresita...daca vroiai carti gen Totul despre sex sau O blonda de milioane...ooo era sezonul FINAL SALE...in rest...CANCI! sau cum se scrie ;)))
Dupa ce ne-am imbrancit cu multimea mai ceva ca la un pogo din zilele bune de la concertele rock, impreuna cu Dorin si Emilu' am plecat sa bem o bere la Hard Rock...moama ador localul asta...care duminica era un fel de ikea....sau de fapt era un fel de restaurant de lux a alora care merg in ikea...pe genul...."ce ai facut pisi duminica?" ..."pai, am fost in ikea si pe urma m-am dus sa iau pranzul cu Puisoru' la Hard Rock, fata!"...parol...la ora 2 cu greu am gasit o masa...era full de copii care alergau ca in parcul de distractii si de pitipoance insotite de burtosul din dotare...ador localul asta nu ma intelegeti gresit insa e totusi o cafenea....insa ca la noi...totul isi pierde din "gratia de afara" asa ca hard rock-ul la noi a devenit MCdonaldul din anii 90...daca te scoate in oras daca te pretuieste te duce in herastrau la fitza ;)))
Oricum e un local pe care il recomand daca te duci cu cine trebe ;) e un local tanar cu atitudine tanara! Si eu zic ca te poti simti bine daca ignori romanismele...aaa parca iubeam Bucurestiul, nu? :)))Revin cu pozele de sambata diseara :)












4 comentarii:

Anonim spunea...

Mda...fain,domnule,fain!Daca nu te-ai ales cu o carte,macar cu o bere rece:)si muzichie buna,n`est pas?

Marin spunea...

true, mai ales mi-a placut compania ;) da mergea si o carte buna :P

Anonim spunea...

Oriucand merge si-o carte buna.Noroc cu internetul.Googleit!

Marin spunea...

Goooooooogule! ;)