luni, 15 noiembrie 2010

Vatra Dornei de we

Am avut bafta ca we asta sa ma duc intr-o locatie unde nu am mai fost de peste 20 de ani. Vatra Dornei. Desi imi aminteam ca e frumoasa, am ramas suprinsa insa cat de frumoasa poate fi si am redescoperit frumusetea tarii noastre care pe o parte are o naturalete care te imbie la poze si la polul opus au oameni care te imbie la crime, atat in zona Bicazului cat si pe toata intinderea raului Bistrita, erau numai pungi, sticle de plastic si jegul lasat de localnici sau vizitatori opriti pe margine sa se imbuibe o leaca!
 
 
M-au degustat tinerii din Cheile Bicaz-ului, care dupa ce goleau sticla de suc de 0.5 o aruncau nepasatori in raul dintre doua case....m-au degustat turisti care veniti sa faca poze la Lacul Rosu, aruncau resturile menajere oriunde mai putin in containerele de gunoi, care oricum erau pline pana la refuz....si o gramada de altele de gen. M-am intristat sa vad fabricile odata fertile si mandria tari azi stand in paragina cu ziduri intregi prabusite sub greutatea goliciuni care le inconjoara....si totul intr-un fel poetic plin de o chemare catre fotografie....rau a ajuns tara asta si cu toate asta ea continua sa ne surprinda prin frumusetea ei. Revin si cu a doua transa de poze in care sper sa fiu mai pozitiva!

Niciun comentariu: