miercuri, 5 octombrie 2011

karma asta, bat-o vina!

Viata e un cerc continuu, din cand in cand senzatia de deja-vu ma cuprinde si ma intreb daca acesta e felul karmei de a imi trage un sut in fund pentru greselile din trecut. Imi place sa cred ca karma pozitiva si lucrurile bune ar trebui sa anuleze karma negativa si greselile din trecut sau macar sa creeze un echilibru...insa in ultima perioada nu stiu daca e pozitia lunii, eu sau pur si simplu ar fi trebuit sa fiu mai atenta in trecut insa aud si simt lucruri pe care le-am spus si le-am transmis acum multa vreme, oare s-a ajuns la completarea inca unui cerc? Inca nu am o veste, sunt doar sentimente si acestea sunt contradictorii: cand ma fac sa fiu nervoasa, cand sunt hotarata si stiu ce vreau ca apoi sa ma gandesc ca sunt persoana potrivita si pozitiva iar prin asta puternica si de aici suturile karmei, insa cateodata as vrea sa prind karma de par si sa o zmotocesc bine si sa ii zic vreo doua. Insa pana o prind ma multumesc sa fac sport care sa scoata untul din mine si odata cu asta nervii si spumele pe care deobicei mi le vars pe cei din jur, care se nimeresc sa fie in preajma mea in momentul neoportun ;)) oricum yoyo-ul care au ajuns sa fie nervii mei nu ma ajuta deloc asa incat va trebui sa il transform in powerball in curand ;)

Un comentariu:

masajerotic Braila spunea...

eu zic ca viata e ca un film....