duminică, 11 martie 2012

Cronic şi irevocabil

Trebuie să recunosc că trăiesc o aventură toridă şi plină de implicaţii sentimentale. Îi sunt fidelă şi de fiecare dată când mă cheamă în pat, îi răspund cu zâmbetul pe buze şi ochii semi-închişi. Pasiunea dintre noi ar fi molipsitoare dacă nu ar fi vorba de o legătură la nivel de encefal între noi...ei bine Somnul, a devenit în ultimele zile amantul meu! Şi fremăt la idea de a mă lăsa sedusă de el, o dată şi încă o dată şi încă o dată....şi cum pregătirea unei prezentări se face mai bine cu neuronul liniştit am avut un weekend plin de idei inspiraţionale. Şi cum relaţia mea este la început îi dedic în totalitate timpul în rest, nu am cu ce să mă laud. Neuronul meu încă este în sevraj după insomnie şi încearcă să se realinieze la noua stare de ordine şi anume că după o anumită oră, tragem obloanele şi mai deschidem când soare e sus pe cer, la o înălţime de suliţă! ;) Să avem o săptămână minunată.... :)

Niciun comentariu: