miercuri, 3 aprilie 2013

Cititul e mama învăţăturii

“Arta înseamnă eliminarea nenecesarului” spunea Pablo Picasso, motiv pentru care tind să caut simplitatea în lucrurile din jurul meu şi ca să mă ajute lumea se pare că e decisă să îmi dea un brânci pentru a devein o persoana extrem de hotărâtă dar şi de rapidă în a lua decizii. Şi ca să înţelegeţi la ce mă refer - am primit cadou, Blink a lui Malcom Gladwell, citită acum un an şi ceva în versiune pdf, cartea a venit după un alt cadou primit săptămâna trecută de la Publica: Salman Khan – “O singură şcoală pentru toată lumea”, prima carte menţionată va fi recitită, iar cea de a două este în curs de citire, motiv pentru care mă abţin de la comentarii dar e de citit :) Dacă nici una din ele nu v-a picat în mână, nu lăsaţi totul în voia universului ci puneţi mâna şi răsfoiţi-le măcar dacă de citit nu vă arde :D



Niciun comentariu: