miercuri, 3 aprilie 2013

Nimic nu îţi stă în cale

A fost un weekend plin! Joi noapte am petrecut la un mixer JCI, unde am reuşti să văd un concert cu cei de la TiPtil – proiect al basistului de la Butterflies in my stomach, o trupă pe care v-o ridicam în slăvi pe aici pe undeva. Recunosc că nu am fost aşa de impresionată dar voi mai încerca şi un alt concert de al lor înainte de a da verdictul . Seara a continuat la un concert Urma unde am reuşit să fiu chiar în faţa scenei şi ca deobicei, am primit fiori pe şira spinării, pe tot parcursul lui de la Buy me with a coffee, la All Wrong şi până la Terminus. Iar culmea a fost când vocea de la Butterflies in my stomach a urcat pe scenă alături de Mani şi compania. Catrinel, o apropiată a trupei a fost la înălţime aşa cum ne-a obişnuit 
Şi cum atunci când începi în forţă nu poţi decât să continui la fel, vineri am plecat cu mic şi mare către Sibiel, unde mă aştepta un weekend plin de albastru aka JCI  Sedinţa preşedinţilor JCI România, traininguri, planuri de viitor şi discuţii au văzut pereţii pensiunii cu acelaşi nume ca localitatea. Pe lângă o grămadă de cunoştinţe, dorinţe de lucruri măreţe şi un proiect pe care sper să îl duc la capăt cu surle şi trâmbiţe m-am bucurat de oameni frumoşi şi de aer curat! A fost un weekend reuşit pe toate planurile!

Am rămas după acest weekend cu melodiile Urmei în cap, aşa cum mi se întâmplă după fiecare concert şi filmuleţul de mai jos pe retină, spunându-mi că de fiecare dată când îmi va sta ceva în cale voi fi ca un copil, îl voi da la o parte indiferent că pare posibil, pentru că atunci când îţi doreşti cu adevărat ceva universul pune mână de la mână şi te ajută să ţi se împlinească dorinţa :)


Niciun comentariu: