miercuri, 15 mai 2013

O idee, un proiect, o viață

Zilele trecute răsfoind internetul am dat peste un proiect genial, mi-a plăcut la nebunie și deși ecranul mic al telefonului meu nu arata pozele la justa lor valoare, nu am putut să mă opresc din a mă zgăi la fiecare pixel pentru a mă asigura că văd cât mia bine poza.

În 1975, Nicolas Nixon și-a fotografiat soția, Babe, alături de cele trei surori ale ei. Au venit cu idea să refacă poza în fiecare an în aceași formulă. Așa încât timp de 25 de ani, s-au regăsit în aceași formulă: fetele în fața aparatului iar Nixon în spatele lui. Ce a ieșit, puteți vedea la Muzeul de Artă Modernă din New York, dacă agenda voastră nu cuprinde o excursie până în orașul care nu doarme vă vând un pont - puteți vedea cele 25 de poze pe site-ul lor

Este fantastic și în același timp îngrozitor să îți dai seama cât de repede trece timpul și cât de mult ne schimbăm de la an la an. Cred că fiecare din noi ar trebui să facă exercițiul acesta și în fiecare an pe spatele fotografiei să scrie un cuvânt care crede că îl descrie la momentul în care și-a făcut poza. Pun pariu că va fi o poveste extraordinară de împărtășit nepoțiilor :)

Eu cred că îmi voi face prima poza în weekend. Aștept și de la voi semne dacă vă începeți propria poveste în poze și cuvinte :)

Niciun comentariu: