miercuri, 9 octombrie 2013

Dacă e miercuri e B.O.S.I.

Cum îţi sună fitness creativ?

Cei care fac sport se vor gândi la o modalitatea cretivă de a face mișcare, aşa cum este zumba sau yogillates-ul.

Creativii, oamenii de marketing se vor gândi la antrenarea muşchiului creativ, probabil dacă nu vor face parte şi din prima categorie şi tot la sport le va zbura mintea :)

Ei bine, da fitnesul creativ are legătură cu muşchiul creativ şi antrenarea lui prin diferite jocuri şi tehnici. Cum am ajuns eu să îl pun la muncă? Păi simplu, am mers la o întâlnire B.O.S.I. (pe lung Bucharest Outdoor Self Improvement) - un grup haios cu oamenii dintr-o grămadă de domenii dar toţi interesaţi de dezvoltarea personală. La întâlnirile lor ajungi doar dacă ești invitat de cineva, deja aflat în grup. Asfel, vii ca o recomandare, tu dar și grupul are siguranța că aveți aceleași interese: sună exclusivist și așa și este însă asta garantează că întâlnirile sunt amuzante, se învață din ele și mai ales pleci cu prieteni.

Deşi ştiu de grup de aproape 2 ani, nicioadată programul meu nu s-a potrivit cu invitaţiile primite la evenimentele pe care ei pe organizează, până miercurea trecută. Şi pentru că deja aş fi avut un lung istoric în a îi refuza, am reuşit cumva să ajung. Şi am nimerit la fix, invitat special era Vlad H. Tăușance, care se ocupă de fitness creativ la FFFFoundation. Pe Vlad îl mai văzusem la alte două evenimente FFFF şi tare mi-a plăcut energia şi informaţiile pe care el le împărtăşeşte atunci când apare în faţa unui grup.

Prin exerciţii şi discuţii Vlad ne-a pus muşchiul creativităţii la muncă astfel încât pe viitor să îi crească mult tonusul şi să se dezvolte masa asta, ducând la abandonarea blocărilor creative şi a lipsei inspiraţiei şi ideilor bune de pus în practică. Amuzant şi interesant în acelaşi timp, nu? Printre exerciții, discuții despre generozitate, râsete și idei creative trei enunțuri pe care le-a dat Vlad, aproape s-au scris singure în caietul de idei:

„Creativitatea, nu se joacă solo, este un joc de echipă”
„Feed-back-ul este o unealtă, nu un scop”
„Brainstormingul are ca scop feedback-ul, însă când nu este folosit cum trebuie este ucigașul creativității”

Am făcut și câteva poze, nu cele mai reușite dar cred că am surprins cumva atenția de care s-a bucurat Vlad din partea noastră dar și informațiile super utile pe care el le-am împărtășit cu noi! Cam așa arată o seară reușită și în poze:)!





Niciun comentariu: