vineri, 29 noiembrie 2013

Inspiraţie

Sunt multe ocazii când ne este mult mai uşor să alegem calea cea mai uşoară şi anume să ne dăm bătuţi. Ei, bine deşi recunosc că şi mie îmi vine câteodată să mă aşez în fund, pe jos şi să spun: "Gata, la naiba cu toți și cu toate!" mă gândesc la oamenii din jurul meu care nu au fost la fel de norocoşi ca mine şi cu toate acestea nu s-au lăsat, au avansat, au căutat să crească, să treacă peste obstacole, să învingă sau pur şi simplu să facă următorul pas. Şi atunci, îmi dau singură două şuturi în partea dorsală şi merg mai departe. Ei bine, colegilor mei care mereu mă întreabă cum pot fi mereu zâmbitoare şi bine-dispusă şi de ce mereu fac "excepţional" cred că ar trebui să le pun filmul de mai jos de trei ori pe zi, astfel şi-ar da şi ei seama că sunt extrem de norocoşi şi că a face bine sau rău sau aşa şi aşa este doar o stare setată de noi:

Niciun comentariu: