duminică, 1 decembrie 2013

Schiţe, schiţe, schiţe

Ca o pasionată de desen, mereu m-am ajutat de desene şi de memoria visuală pentru a duce lucrurile la capăt, indiferent că vorbim de un drum şi punctele de reper, amintirea unei discuţii la birou, chestii legate de istorie la şcoală şi aşa mai departe. De câţiva ani, de când am descoperit facilitarea grafică am introdus asta şi în traininguri, pe tricouri sau în viaţa de zi cu zi. Urmăresc oameni care îşi câştigă traiul din aşa ceva, fac schiţe mereu ale diferitelor lucruri pe care le întâlnesc pe parcursul unei zile, am învăţat şi învăţ germană desenând. Aşa încât atunci când am văzut acest filmuleţ, mi s-a părut genial, pentru că şi eu primesc întrebări de genul "nu ai nimic de făcut" sau "te plictisim cu poveştile noastre", ca apoi oamenii să rămână impresionaţi de "matematica" mea vizuală şi metodele mele de a îmi aduce aminte tot ceea ce s-a discutat în ultimele 2 ore...aşa că dacă sunteţi genul care mâzgălesc pe caiet în timpul şedinţelor (indiferent că recunoşteţi sau nu :P) sau dacă pur şi simplu, vă place să desenaţi, acest TED vă va plăcea la nebunie:



Mă puteţi urmări pe Pinterest unde tocmai mi-am deschis un board de facilitare grafică şi unde postez lucruri simple care încurajează oamenii să deseneze:



Niciun comentariu: