marți, 26 august 2014

URMA unei cronici de concert

Atunci când vine vorba de muzică, gusturile mele sunt extrem de variate. De la ska punk la jazz, pentru mine este doar un mic pas, un lucru rămâne însă constant - energia transmisă de trupele pe care aleg să le ascult.

Despre trupa URMA am mai vorbit și ți-am spus că încerc să ajung la fiecare concert pe care îl anunță, iar asta include și provincia :P. Ai zice că sunt un pic nebună, însă calitatea sunetului, respectul pentru muzică și profesionalismul de care dau dovadă membrii formației, mă aduce mereu în fața scenei. Din considerente de înălțime, nu stau întodeauna chiar în primul rând, însă în al doilea sau în al treilea, clar semnez condica.

Zilele trecute, Bucureștiul a găzduit GreenSound Festival unde, timp de 3 zile, multe trupe românești și străine au încântat mulținea care ședea pe iarba din milocul Herăstrăului. Printre trupele chemate s-a aflat și URMA. Ei bine, concertul în parc a fost unul dintre cele mai reușite, iar faptul că publicul a răspuns chemării lui Mani de a veni în fața scenei și a cânta alături de el, spune extrem de multe despre cei care îi ascultă. Deși, am simțit lipsa lui Dominic, tobarul trupei, vraja a fost completă.

Pozele de la concert le găsiți pe pagina oficială URMA coloană sonoră, nu poate fi decât o piesă de a lor, live de la concertul de vineri :)

Niciun comentariu: