luni, 12 mai 2008

Aveţi grijă cum vorbiţi :)

1. Eu pup poala popii, popa pupa poala mea
2. Un sas cu glas de bas cam gras si ras pe nas sta la taifas de-un ceas la parastas despre un extras din pancreas.
3. Capra calcă-n piatră, piatra crapă-n patru, crape capul caprei în patru precum a crăpat piatra-n patru.
4. Capra neagră calcă-n clinci. Clinciul crapă-n cinci, crape capul caprei-n cinci, precum a crăpat clinciul-n cinci.
5. Duc în bac sac de dac, aud crac, o fi rac? O fi drac? Face pac, aud mac, aud oac, nu e rac, nu-i gândac, nu e cuc, nu-i brotac, îl apuc, îl hurduc. E tot drac.
6. Cosaşul Saşa când coseşte, cât şase saşi sasul coseşte. Şi-s sus şi-n jos de casa sa, coseşte sasul şi-n şosea. Şi şase case Saşa-şi stie. - Ce şansă!… Saşa-şi spuse sieşi
7. Un cocostârc s-a dus la descocostârcărie, unde se descocostârcăreau şi alţi cocostârci nedescocostârcăriţi, ca să se descocostârcărească de cocostârcăria lui.

4 comentarii:

cippanu spunea...

hm....si asa imi dau seama ca habar nu am sa citesc..:))

Marin spunea...

4 cippanu: lol, la asta nu m-am gandit ;)

Aurelian spunea...

iei lectii de dictie dear? adica cum ar veni daca mai slabesti 2 kile te faci vedeta la meteo?

Marin spunea...

aure...tind sa cred ca iti sunt simpatica zau asa :P