marți, 27 mai 2008

Din trafic, adunate

Noua mea pasiune e să fac poze în trafic...la una, la alta, probabil voi posta periodic "din trafic adunate", nu periodicul "apropiat" ci acela mai depărtat deoarece NU MAI AM MASINA :(((

Ce numere îşi mai pun românii:


Parol, că erau două blonde în maşina de mai jos, mama şi fiica, Cippanu e martor, AM ZIS!


Şi alţii au mania PUCCA, însa e jenant să o ai, când ai Logan....


Maşina mea când o să fiu şi mai mare :)))


Când te muţi, e de admirat să iei cu tine şi căţelul, nu să îl abandonezi pe stradă:

12 comentarii:

Aurelian spunea...

nu inteleg... de ce e jenant sa ai logan??? avem nasul prin ceruri cumva sau cum??:))

Aurelian spunea...

si ca sa fiu rau: la logan nu-ti crapa turbina iar cu 10000 de euro o cumperi pe toata nu numai motorul =))

Marin spunea...

4 aurelian: nasul cui? :P si da, am masina smechera :))))))

Aurelian spunea...

mai degraba NU ai masina... si tot nu mi-ai raspuns la intrebare...

Marin spunea...

Dacia, si aici intra si loganul nu se pot numi masini :D

Marin spunea...

sau ma rog suna cam aiurea gramatical: dacia (includem aici si loganul) nu poate fi numita masina.

Aurelian spunea...

Marin... cred ca ai intrat in perioada snoaba a vietii tale...

masina se poate numi orice sistem tehnic alcatuit din piese cu miscari determinate, care transforma o forma de energie in alta forma de energie sau lucru mecanic util...

Asadar "Dacia, inclusiv loganul, nu este masina"... este o propozitie adevarata... IN SCHIMB MOTORUL EI ESTE!... Iar asta e valabil chiar si pentru rolls royce!...

Aurelian spunea...

legat de cea de-a treia ta afirmatie de azi, ma uimeste faptul ca nu faci diferenta... Dacia nu este un autovehicul- adevarat... ESTE O MARCA! si mai lucrezi si in publicitate...

Marin spunea...

Aure, eram precisa, ai facut o pasiune pentru mine si pentru ca nu ma poti trage de codite, te iei de mine pe blog :) si cine, vreau sa stiu eu CINE a zis ca lucrez in publicitate? :P este un zvon zvonicios.
Si da sunt in perioada snoaba a vietii, dacia nu poate fi considerata masina, sau ma rog poate doar de tortura :P asa ca lasa-ma cu explicatiile tehnice si daca tot esti fan logan de ce ai toyota?!?!? HAH?!?! :))))

Aurelian spunea...

am toyota din cu totul si cu totul alte considerente... si nu sunt fan logan

Aurelian spunea...

auzi...dar cu pozele mele ce ai facut?

Marin spunea...

4 aurelian: nu am apucat sa le micsorez ca sa le postez ;) dar vezi daca ti-ai da drumul la blog...le-ai posta chiar acolo :P