joi, 29 mai 2008

de LAAAAAAAAAAAA MUUUUUUUUULTI AAAAAAAAAANI

Spre ruşinea mea ieri nu am apucat să fac post de "La mulţi ani!" pentru CIPPANU, care s-a sărbătorit rotund - 30 de ani. Însă nu am stat acasă suficient de mult încât să pot să scriu, aşa că purced cu multe scuze de rigoare iar postul, vine azi:
Deci CIPPANE să-nfloreşti, să-mătrâneşti şi la chip, să nu albeşti :)) că altă rima n-am găsit.
Aseară ne-am petrecut cu peşte la cuptor şi cu tort, aşa ca oameni maturi ajunşi la o etate :)) revenim cu poze ale peştelui, tortului şi baieramului :)
Şi pentru că Maria, prietena lui Cippanu, e urmatoarea pe listă, la sarbatorit am adaugat o poză cu ei doi :)
later edit: am uitat să să spun despre idea genială de cadou pe care am avut-o: un tort pe care şi l-a ales chiar sărbătoritul :)))) Imaginaţi-vă cât de surprins a fost când a deschis cutia =)))

3 comentarii:

Unknown spunea...

lasa ca am avut fler la ales tortul...daca nu v-a placut...astept plangeri...oricum,ca de trei zile tot peste mancam...cred ca e cazul sa dam cep si la o fripturica de miel...asa ceva usor...de vara:D:D...sarumana de urari

Marin spunea...

da da miel, nici miel nu mananc insa mai fara oase ca pestele asa ca ma pot sacrifica :)))sa cresti mare!!!

Marin spunea...

si si domnu' lungu lumea va stie drept cippanu, daca va semnati cu alt nume ii induceti in eroare :P