joi, 26 iunie 2008

Recomandare film Cassandra' Dream

Ieri am fost si am vazut un film bun, dupa parerea mea stricta si personala :) Cassandra's Dream este numele filmului in rolurile principale ii avem pe Colin Farrell, Ewan McGregor iar ca regizor pe Woody Allen. Intr-una din recenzile pe care le-am citit asupra filmului mi-a ramas in cap ca acest film incheie Odiseea Britanica a lui Allen, desi nu sunt un fan maret Match Point a fost unul din filmele care mi-au placut tare mult intr-o cascada de filme cu impuscaturi si foarte comerciale in care rau e rau si binele e bine.

Este o gura de aer proaspat ca sa zic asa americaneste :)) un film care iti mai si ridica niscavai semne de intrebare pe genul "daca eu ar trebui sa iau decizia asta, oare ce as face?" si nu de genul actiune/comercial: "eu oare i-as fi taiat gatul sau l-as fi impucat cu pistolul ala calibru tz pe care eu ca na is super erou l-as fi tinut in kilotii mei tanga cu fundita roz" deci nu...deci nu neg ca imi plac la nebunie filmele comerciale insa ocazional mai imi scot si eu neuronul in oras si al naibii neuron e pretentios, vrea numai filme bune ca altfel adoarme...auzi la el....oricum neuronul meu e in concediu permanent asa ca il aduc cu picioarele pe pamant ocazional atat cat sa ii stric vacanta ;) si atunci il duc la filme cu substrat....

deci nu v-am zis nimic de film ca sa va las in ceata, desi e un pic cam lung dupa parerea mea si are finalul cam sec, filmul merita vazut, umorul britanic sec este acolo, pentru fane avem si Colin Farrell certat cu7 manichiurista (si ce domne daca e mecanic, am vazut eu in filmele alea 'sto ca baiatul ala are mainile de zici ca is de bebe deci asa au toti mecanici mainile, las' ca stiu eu mai bien :P) si un Ewan McGregor care desi e mai principal decat Farrell e cam sters in interpretare sau ma rog poate m-au orbit pe mine mainile lui Farrell...v-am zis ca avea o manechiura oribila? Oricum deci avea o manechiura oribila, d'aia cu unghii pline de ulei si roase pe deasupra de parca as crede ca cineva isi roade unghiile pline de ulei...e pardon!

Recomandare:Cassandra's Dream si daca nu ati vazut din aceiasi categorie, alti actori acelasi regizor: Match Point

4 comentarii:

Aurelian spunea...

adica cel mai slab film al lui woody? (cf criticilor, ca eu nu ma pricep)

Marin spunea...

da si eu am citit comentariile, sincer mie mi-a placut tocmai pentru ca a lipsit stilul Woody Allen, a fos mai degraba un film 100% britanic iar daca iti place genul si nu il privesti ca pe un film WA eu zic ca merita vazut. But that's just me ca nu ma pricep ;)

Aurelian spunea...

ahaaaaaa e precum cutia automata:)))

Marin spunea...

bai se pare ca ai facut o obsesie pentru masina mea ;) ca alt subiect de discutie nu ai...sper sa ramai cu obsesia catre masina si sa nu se transfere catre mine :P