joi, 19 iunie 2008

pe ce mai casc ochii

Azi am fost foarte rea, pe langa faptul ca am facut o parcare foarte, foarte cea mai foarte regulamentara parcare ever, am si stat pe net pe banii plantatiei...sa imi fie rusine...de ce am stat pe net pai hai sa va arat, intai am descoperit un link genial, niste oameni s-au gandit ca compare produsul finit cu reclama...probabil ca il stiti insa....da-ti un click:
alt link mi-a fost trimis de un coleg si m-am dublu oripilat si mi-a "crescut" popotica in mine ca sunt romanca si m-am simtit jenata si vinovata ca am simtul estetic o leaca dezvoltat, din pacare lucrez in zona centrala si nu am gasit nici o groapa (vroiam sa zic suficient de adanca) incat sa imi pereclitez viata ca tare as fi terminat cu viata mea neinsemnata si traita in mizerie si neajunsa in tara tuturor posibilitatilor, luati de va clatiti ochii:

click

Niciun comentariu: