luni, 1 septembrie 2008

BIKE FEST I

Asa cum spuneam intr-un post nu foarte demult we asta a fost dedicat prietenilor si motoarelor, a doua mea dragoste.
Asa ca, vineri dupa o zi infecta pe plantatia roz, am luat-o pe Ioana de brat si am purces catre Ploiesti unde urma sa se intample primul bIKE fEST organizat de Heavy Riders din Ploiesti, dupa Eforie de 1 Mai, unde baietii au promis ca o sa se organizeze la ceva de genul va dati seama ca eram nerabdatoare sa vad ce iese. A fost mai mult decat m-as fi asteptam, am dat peste oameni cu suflet mare si peste oameni de calitate. RESPECT catre cei de la HEAVY RIDERS ploiesti cat si celor din Constanta SEA WOLVES care au ajutat cu organizarea.
Pe scurt ce se urmarea sa se intample puteti citi aici, ce s-a intamplat si cum a fost week-endul puteti vedea mai jos in pozele mele si cand le primesc pe cele de la Ioana si Dan si in acelea.
A fost un week-end pe care l-am petrecut in aer curat, cu muzica buna si in zgomot de motoare.
Va las sa va bucurati de poze si cand o sa am inspiratia pe care o merita postul despre un astfel de eveniment, cat si filmuletele incarcate ca sa le vedeti revin. Pana atunci enjoy :)



































3 comentarii:

Aurelian spunea...

ihim... pacat ca nu ai facut poze si gunoaielor care au ramas dupa :(

Marin spunea...

Imi pare rau sa te dezamagesc insa curatenie s-a facut in fiecare dimineata si pot spune ca acel camping nu cred ca a fost curata vreodata asa de bine.Toaletele erau spalate in fiecare dimineata, existau scrumiere si cosuri de gunoi din 5 in 5 metri si surprinzator chiar erau folosite.

Aurelian spunea...

eu am aflat altceva... ca, dupa ce s-a terminat totul, era cam varza pe acolo... :(