joi, 4 septembrie 2008

This one goes...to ME!

Ieri a fost o zi oarecum mai speciala, a fost o zi ca oricare alta pentru unii, pentru mine a insemnat inca un an cu bune si rele. Pe seara ne-am adunat prieteni mai noi si mai vechi la o bere de vorba uni cu alcohol si alti, namely me, fara :)) ins ain luna care vine pe care o voi petrece departe de carnet imi voi lua revansa cu varf si indeasat, AM ZIS!
Deci in rodinea numerelor de pe tricou:
Je, Cristina, mama

In legatura directa cu Ploiestiul ;) prietenii stiu de ce :P

si ai fi zis ca e mult alcohol in bere....

si mancarea a fost buna ;)

astea is pentru mine :)

dan cam suparat :P si ioana foarte serioasa :)


de la multi ani pentru mine :D

cadoul de tanspe mii de calorii de la fam. simoaica, Maria si Cippanu sau cum a fost numit "Teaserul hand made" :D mmmm a mers la sunculitele mele uns :D


je si Maria, care s-a sarbatorit acum mai bine de o luna insa din pacate departe de noi...insa la anul o facem lata Maria! ;)

Cristina, caruia ii prieste Romania, insa de maine zboara inapoi in Qatar :(

Cristina, Je si Vlad :D de parca nu stie toata lumea ca am cornite ;)

Vlad, da e chiar Vlad nu extraterestrul din Man in Black ;) si Bianca care desi eu am lispit cu desavarsire si totala nesimtire de la ziua ei...petrecandu-ma pe nush unde departe de bucale, ea nu a lipsit de la ziua mea :)

Familia Popa: Maimuta si Andreea :) care vroiau sa imi manance bunatate de placutad e la multi ani ;)


Portret de familie

Familia Simoaica si je, fara strambaturi ca ma jupoia Ioana :)

Maria si Cippanu, je cocotata :D

buna dedicatia de la multi ani :D


Bogdan care nu mai are nevoie de nici o prezentare

Ieri a fost o zi in care am fost surprinsa de cata lume isi aduce aminte de ziua mea, de la fostul meu sef din BT, colegi de pe plantatia roz si oameni care is la mii de km departare cum e Dorin :) plus vechi prieteni si noi prieteni.
Desi ziua "de la multi ani" este pentru mine o zi obisnuita, prietenii reusesc mereu sa mi-o faca speciala :) Va pup si va multumesc ca sunteti langa mine si la rele (ca au tot fostul anul trecut ;)) si la bune...sper sa va am aproape si in urmatorul secol :D

4 comentarii:

dan spunea...

LA MULTI ANI !!!

Alhambra spunea...

deci Fecioara ! pai sa traiesti o mie de ani fericiti si sanatosi !

Dan Simoaica spunea...

Nice one! ;)

Marin spunea...

multam Dane ROSU ;) Multam doamna! si Dan Simoaica multam ca ati fost langa mine ;)