joi, 18 septembrie 2008

Ultima zi in Banca ROZ

Asa cum va anuntam cu ceva vreme in urma, am decis sa urmez un alt drum diferit de al plantatiei roz :) mare fericire mare...bautura, dansul si femeile cu alta ocazie :))) asa ca azi este ultima zi in care bloggeresc de pe IP-ul dinamic acordat mie si laptopului meu pe care nu am apucat sa pun stickere cu Pucca :) (Astept multumirile pe mail de la urmatorul sau urmatatoarea care il va folosi dupa plecarea mea :P) Oricum o parte din colegii care mi-au fost dragi s-au mobilizat si mi-au luat o super geanta pe care scrie..."CUTE AS HELL" deci e OFICIAL, sa nu aud comentarii, a venit insotita si de insignele de rigoare cu cute as hell si un ursulet super cute, am facut poze insa le incarc de acasa ca deah am uitat cablu acasa...ca doar is blonda! :) Aciulea tre sa multumesc urmatorilor: CRISTI, MIRCEA, ANDREEA, CRISTINA SI MIHAELA nu va dau numele complet insa va stiti voi care sunteti.
Concluzie: O sa scriu acasa dupa ce voi termina aceasta mega zi :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uraaaaaaa! Doamna, trebuia sa-ti faci blogul ROZ, in cinstea ocaziei ;);)..... Relax, era o gluma :p.
Oricum, astept cu nerabdare pozele!!

Marin spunea...

NUUUUU :P stiam eu doamna ca glumesti ;) vin si pozele, btw azi daca erai in bucale chiar aveam unde merge, fac post maine sa iti povestesc :)