luni, 26 ianuarie 2009

februarie

Februarie se apropie cu pasi rapizi, si pentru ca e o luna super plina de evenimente m-am gandit sa trasez un calendar micut cu ce va puteti ocupa timpul in luna care vine :)

1 februarie cred ca pana in 7: Cinema Studio-cele mai bune filme ale anului 2008, daca nu le-ati vazut déjà acum e sansa voastra, si la un prêt rezonabil ;)
7 Februarie: Sala Palatului Havana Lounge asta e FYI ca e sold out :(
: Sala Polivalenta Sepultura….pour le connoisseurs! nu e nevoie sa mai adauge mandea ;;) nimic, nu-i asa?!? :)
10 februarie: Sala Palatului Sting also sold out in 3 ore ;) eu mi-am vandut biletul cu greu obtinut, asa ca va astept pe voi sa imi povestiti cum a fost :)
: Opera Nationala Razvan Mazilu & Friends
12 Februarie: Becker Brau Music Live VAMA
13 februarie: Club Fabrica Punk Rock Underferst
16 februarie: Hard Rock Café The Rasmus
18 februarie: Sala Palatului Vonda Shepard (cu toti am fredonat cel putin o data o melodie din Ally McBeal)
21 februarie: Sala Palatului Gala Internationala de Balet
: Romaero James Blunt
23 februarie: Teatrul National Bucuresti Bere Gratis 10 ani
28 februarie: Sala Palatului Gala Folk “Om Bun”



February is get close fast fwd and since it is a month full of events I thought it is a good idea to point out what you can fill in your schedule next month :)

February 1st until 7th I believe: Studio Cinema – the best movies of 2008, in case U missed them last year now is your chance and at a reasonable price ;)
February, 7: Palatului Hall Havana Lounge this is FYI because is sold out :(
: Polivalenta Hall Sepultura….pour le connoisseurs! There is no need in me ;;) adding anything, no?!?! :)
February, 10: Palatului Hall Sting also sold out in 3 hours ;) I sold my ticket hardly gain, so I will let you tell all about it :)
: National Opera Hall Razvan Mazilu and Friends
February, 12: becker Brau Live Music VAMA
February, 13: Fabrica Club Punk Rock Undefest
February, 16: Hard Rock Café The Rasmus
February, 18: Palatului Hall Vonda Shepard (we all hum a least once a song from Ally McBeal)
February, 21st: Palatului Hall International Ballet Gala
: Romaero James Blunt
February, 23rd: National Theatre of Bucharest Bere Gratis 10 years
February, 28: Palatului Hall “Om Bun” Folk Gala

5 comentarii:

Cristina spunea...

Offffff :(... Si tu la care te duci? (adik incerc sa aflu de unde as putea vedea ceva poze)

Marin spunea...

doamna sper la rasmus si james blunt si razvan mazilu si la balet....insa mai vedem :D dar te tin informata :D

Marin spunea...

Doamna ti-am postat si concertul cu Vama ca sa nu imi sari in cap ca pe ei i-am sarit ;)

Cristina spunea...

Mersic doamna, da' cand ti-am sarit eu vreodata in cap??? ;) Plus ca stiam de concertul cu Vama :D

Marin spunea...

Pai pentru toate exista un inceput!