miercuri, 28 ianuarie 2009

ploua si ploua si ploua

Azi am dispozitie romantica asa ca toata ziua ipoada mea a urlat numai Bullet for my Valentine, Disturbed si altele de gen calmandu-ma ocazional cu neste 3 Doors down, nu de alta insa zgomotele din castile mele incepusera sa le deranjeze pe colegele de birou :)) oricum muzica asta este facuta pentru a fi ascultata in drum spre mare, munte sau la alegere insa in nici un caz in drum spre serviciu, plus cu ploaia asta care ma indeamna sa ma sui in masina si sa ma duc unde vad cu ochii de preferat la mare sa privesc valurile, sa aud larma lor, sa imi pun ordine in ganduri si sa imi umplu pumnii de nisipul ud…daca nu merge si munte intr-o cabana in creierul muntilor unde sa miroasa a brad si sa fie facut focul, de preferat cu lemne ca sa le auzi cum trosnesc in soba si sa beau un ceai de musetel/tei stand la caldura si uitandu-ma cum ploua…asta se face intr-o zi ploioasa ca asta…voi ce ati prefera sa faceti?

I am in a romantic mood therefore all day “me ipod” shouted only Bullet for my Valentine, Disturbed and others alike occasional chilling with 3 Doors down, for no reason other than the one that my colleagues were starting to be disturbed by the noises that were coming out from my headphones :)) anyway this kind of music is made to be listed on the road to sea side or to the mountains or up to you wherever, but definitely is not made to be listed on the way to work, I mean this rain lead me to hop in the car and drive away preferably to the sea side to watch the waves, to hear their noise, to clear my head and fill my hands with wet sand…or to the mountain is just fine in a hut high in the mountains where you can smell the pine trees, with a fire in the stove made preferably with wood so you can hear it clack and to have a chamomile/ linden tree sitting inside where is warm and nice looking outside to the rain…these are my plans for a rainy day like this one….what would you prefer to do?

14 comentarii:

Cristina spunea...

Hai doamna, chiar tsii mortish s-o dam in diverse?!?!?!?!? ;);)

Marin spunea...

Doamna, nu tin mortish nimic...si nu e in diverse doamna, va rog nu va ganditi la prostii ca nu e cazul!!! :D insa acum daca dvs insistati va rog....is curioasa ce va poate mintea PAM PAM

Cristina spunea...

Pai estem simplu la mine, ca pe-aici nu prea ploua, asa caci nu am aceasta problema asa caci de ce sa ma leg la cap daca nu ma doare! Corect? :D :D

Cristina spunea...

Sau, cum zicea Bacovia, 'Ploua, ploua, ploua/ Vreme de betie' etc. ;)

Gri spunea...

sex.

Marin spunea...

Gri: Obsedatule :P

Gri spunea...

help me :-s

Marin spunea...

Gri: I know a good psychologist :P he can help you PAM PAM :))) cat de rea am putut fi si acum serios: IESI AFARA! :P

Gri spunea...

dar ploua :(
macar da si tu o umbrela, nu fi.. :P
oricum, cu primul meu post am pus punctul unde se gandea toata lumea..o lume de obsedati de altfel :)

Marin spunea...

Bine, iti dau o umbrela cu Pucca pe ea =)) si te rog nu imi fa cititorii obsedati, pe o vreme ca aia poti citi, poti juca Monopoly sunt o gramada de alte lucruri pe care le poti face ;) Obsedatule :P

Gri spunea...

te fac un monopoly si alte chestii dupa ce citim ceva, la urmatoarea ploaie? :)

Marin spunea...

Te tine? ;)

Gri spunea...

(discutia a continuat pe mail, autoarea probabil va va tine la curent cu desfasurarea evenimentelor ulterioare chiar pe acest blog.ramaneti aproape :D)

Marin spunea...

Nesanatosule la cap, care esti! :))