marți, 6 ianuarie 2009

Prima saptamana in poze

La cippanu dupa revelion ne-am tratat cu carnati si vin fiert insa mai ales Mela si Andy ne-au bucurat auditiv cu melodii pentru suflet ;)
Lipsesc ceva poze din seara precedenta, insa cum le primesc de la Dan le urc aciulea :D
At Cippanu after New Year we enjoyed ;) our bowels with sausages and boiled wine, but the sepcial moment was when Mela and Andy cares our hearing with music for the soul ;)
I miss some pictures from the previous day but when I get them from Dan I will upload them :D








intalnirea oamenilor din clubul smartistilor cum a numit-o danny :)urmata de cea a masinutelor sambata asta ;)
meeting of the people from the smart club, as danny called it :)followed by a cars meeting this Saturday ;)




petrecerea de rev
new years eve




Guinness book of records sau era Guiness? nush care e berea si care e cartea :)): cel mai lung carnat si cea mai grea prajitura :)
Guinness book of Records or it was Guiness? don't know which is the bear and which is the book :)): the longest sausage and the heaviest cake :)







pomuletul meu de craciun
my xmas tree





8 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos,domne` frumos.Dixtractie, mancare, bautura si brad.Parca lipseste ceva...Hm..I wonder..

Marin spunea...

what, what, what? :D

Cristina spunea...

Da, unde-s cadourile????? :D

Marin spunea...

cadouri? ce cadouri? :D te fereri la Lucky Cristina, my good luck charm? hmmm uite ca nu m-am gandit sa ii fac poza sa o urc pe blog insa baga fata cand ajunge acasa, cand o fi asta...ca azi e sf Ioan asa ca mai greu cu ajunsul acasa si urcatul azi :))))

Cristina spunea...

Cadourile in general... Ca altfel nush ce lipseste!

Si nu-i graba, doamna, take ur time, enjoy Sf. Ion, btw, La multi ani Ioanei din partea mea, si apoi mai vezi ce si cum :D Ca vorba aceea, First thing's first: distractia adicatelea! :D

Marin spunea...

da da cadourile...bine fie...auzi "IOANEEEEEEEEEE la multi ani din partea Cristinei!" :)))))))))
I-am zis doamna! :D

Anonim spunea...

Cum ce?...Mos Craciun.

Marin spunea...

pai pai pai eu nu am fost cea mai cuminte din parcare asa ca nu am primit foarte multe :D