duminică, 20 decembrie 2009

Alexandra si Alec- cadoul meu de Craciun pentru sufletelul meu

Sambata asa cum amenintam pe undeva pe aici am ajuns la bucataria veche a Violetei, de care auzisem multe insa nu reusisem sa ajung niciodata. Pe langa super atmosfera nice, muzica buna in surdina si super vinul fiert pe care Marin si l-a comandat, am asteptat cu nerabdare concertul Alexandrei si Alec, motivul pentru care si ma urnisem pe furtuna aia de zapada din casa.
Trebuie sa spun ca desi asteptarile mele erau destul de ridicate dupa ce ascultasem "La cafea" pe repeat si le mai transisesem si la altii microbul, copii au reusit sa mi le depaseasca. Concertul a fost pentru prieteni si cu prieteni, iar surpriza cea mai mare a fost un Promo Release cu 9 piese, pe care Alexandra si Alec l-au facut cadou fiecarui invitat, Violeta a plusat si ne-a oferit din partea casei turta dulce. Cadoul nu putea sa imi pice mai pe sufletul catranit a lui Marin :),care acum ii asculta zilnic in masina incat le-a invatat piesele ;)
Dupa vizita Alexandrei aici, nu aveam cum sa nu ma si prezint la final si sa cer si un autograf. Tot la concert am aflat ca pe 19 Ianuarie va fi lansarea primului album (pe care il voi achizitiona negresit :D) mai ales ca acolo voi gasi si super piesa "Change the world" care este una de rezistenta ;)! Sper chiar sa aflu in timp util si de lansarea oficiala si sa fiu prezenta cu aparatul si comentariile mele :)
Dupa pozele facute de Edi Enache, pozele mele vintage sunt slabe insa mi-am dat seama ca sepia si alb-negru li se potriveste manusa, plus ca Violeta's Vintage Kitchen, te trimite cumva in urma. Va recomand sa ii ascultati, in special "La cefea" si "Blond Girl" pe care le gasiti si pe youtube. Daca nu intrati la ei pe site si puteti asculta acolo cateva piese ca sa va dati seama despre ce vorbesc :)

Niciun comentariu: