duminică, 20 decembrie 2009

Secret Santa between friends ;)

Secret Santa din titlu zice totul, nu? e hai sa va dau cateva hinturi :)la una din gatelile trecute, despre care cu suprindere vaz ca nu am zis nik aciulea, mai ales ca am gatit a la Jamie Oliver, deci da?! si am si trait sa spunem despre si a fost si bun...hmm...cred ca m-am ramolit, pentru ca as fi putut sa jur ca am postat despre asta :( oricum odata cu mancarea lui Jamie, am tras la sorti si cine, cum, cui face cadouri :)asa ca gasca de Mancaciosi care coincide cu gasca de Clubareti s-a pus pe shopinguit si atat de mult a shopinguit incat saptamana trecuta duminica ne-am mobilizat si ne-am intalnit in mai noul punct G al capitalei in cel mai nou loc de etalat fitzele ca sa ne prezentam cadourile.
Pe langa cadourile care au fost nimerite, ceea ce inseamna ca ne cunoastem deja destul de bine dupa ce in ultimul an ne-am vazut macar odata pe saptamana :), a mai fost si atmosfera plina de voie buna care ne caracterizeaza :)
si ca sa intelegeti si pozele:
cadourile au stat cuminiti in pungi pana ne-am imbuibat :)
Paul a primit o pisica cantatoare care trasa de coada incepe sa miaune nervos :))
Marina a primit o curea
Cristina a primit un om de zapada cantaret si dansator care a amuzat toata masa :))
Stefan o cravata EVIDENT :)))
Dan varianta porc cantator si guitator in caz de calcat pe coada :)
A lu' Marin, a primit o noua palarie pentru colectie :)
Andra un ingeras cu ciocolata :)
Alex un fular dandy a la Sherlock Holmes :)))
Corina un Ghid de agatat...sau era pentru perfectionat?! hmmm :)))

Voi ce ati primit de Craciun?



4 comentarii:

blue spunea...

cum se cheama noul punct G ca unii e departe si nu stie de astea :) si apropo banuiesc ca v-ati legat cu sfoara jucariile pe 4 roti si le-ati tras dupa voi prin mall :P

Marin spunea...

E un nou mall unde mai nou se etaleaza toate vedetele pentru ca are IMAX, patinoar si fitze in plus fata de celelalte mailuri existente deja in Bucuresti :)

blue spunea...

aha, am inteles,cred ca e vb de AFI Palace Cotroceni ...cu adevarat un loc de fitze...

Marin spunea...

uuuuuuuuuuuuuuuuuu fara reclama :))))