luni, 10 septembrie 2012

Facebook

Şoc mare printre cei care mă cunosc la aflarea veştii că mi-am închis facebook-ul. ei bine, da, rezist pe baricade pentru a doua săptămână consecutivă fără facebook. Şi deşi cineva îşi tot bagă coada ca să mă îndemne sa îmi reactivez contul (evenimente, grupuri de discuţii unde chiar ar trebui să aflu ce se întâmplă dar şi zilele de naştere) ei bine refuz încă să colaborez şi voi mai sta o perioadă fără această metodă de comunicare.

În tot acest timp, telefonul meu îşi va odihni bateria şi butoanele, iar laptopul meu se va relaxa cu poze, va naviga pe bloguri, site-uri de cultură şi cărţi on line.

Nu am nici un motiv pentru care am apelat la această măsură aşa încât o motivare pe blog, cum au căutat unii dintre prietenii mei nu avea cum să apară. Pur şi simplu prefer să stau şi să fac altceva, cel mai sigur mi-l voi reactiva în câteva zile dar doar pe minim de interacţiune.

Până atunci sigur mă găsiţi pe aici cu prima mea biclă :), pe mail sau la telefon!


Niciun comentariu: