miercuri, 5 septembrie 2012

Şi a fost şi Belgia...

Câştigarea concursului Smart şi prezenţa mea acolo a fost una dintre cele mai frumoase experienţe din anul acesta. Un cadou în avans pentru ziua mea de la producătorii maşinii în a cărei imagine am investit în ultimii ani :). Nu am apucat să văd foarte mult oraşul, însă mi-a plăcut diversitatea lui, contrastele, coloritul şi liniştea de dimineaţă. Arta, designul, vechiul şi modernul se împletesc şi fac împreună un oraş pe care nu îl poţi cataloga. Văzut din fuga smartului electric sau prin obiectivul aparatului de pozat, Antwerp este oraşul în care ploaia face parte integrantă din peisaj. Pavajele vechi de secole, cladiri din altă epocă stau alături de cladiri cu arhitectură modernă şi străzi la care se lucrează mereu…cam ca la noi :) însă totul este armonizat astfel încât cladirile noi să nu fie urâte în comparaţie cu cele vechi, iar cele bătrâne să nu pară părăsite în reflexia soarelui din termopanele celor mai tinere, proaspăt apărute în peisaj.

Ei bine da, am avut soare. Cum spunea Cristina, gazda noastră vorbitoare de limba română de la Smart Times, e un lucru rar in Anvers doua zile la rând soare, noi însă am avut şi a fost şi cald şi bine şi am avut parte de o companie de zile mari. Parte din câştigători au înţeles ce înseamnă spiritul smart şi s-au integrat perfect, alţii….nu merită să fie menţionaţi. Indiferent de felul de om care erai sau de educaţia pe care o aveai, atunci când ajungeai la hangarul naval unde se desfăşurau "ostilităţiile" nu aveai cum să nu rămâi impresionat. Peste 1200 de smarturi străluceau în soare iar tricourile, sepcile, însemnele de club sau maşinile cât mai trăsnite îţi atrăgeau obiectivul aparatului foto ca un magnet!

Am încercat bicicleta electrică, am mâncat gaufre, am jucat fotbal dintr-un smart electric, am bătut lumea la circuitul de smarturi, m-am văzut cu oamenii pe care am cunoscut-o acum un an, am cunoscut lume nouă, participarea la paradă din altăalt smart decât al meu :) şi câte şi mai câte. Toate împreună cu oameni, care la finalul celor 3 zile mi-au devenit prieteni.

Mulţumesc celor de la Smart România, idea de a organiza un astfel de concurs este atât de bună încât ar trebui repetată şi la anul :D.Dar de data aceasta poate doar pe pagina de facebook şi doar pe baza unor poveşti haioase legate de această maşina. Parerea mea! :)

Nu voi comenta organizarea din Belgia şi nici alte aspecte negative ale acestei excursii pentru că trăgând linie la final, a fost o experienţă plăcută şi mă bucur că am făcut parte din ea! :)

BTW la anul urmează Elveţia, din partea noastră Germania a avut 2 voturi dar mai sunt ediţii :D Pozele şi filmuleţul oficial vor spune mai multe pentru mine :)

































Niciun comentariu: