joi, 27 septembrie 2012

Reţetă compensată sau toată prăjitura?

Am citit azi un articol despre dragoste, câteodată îmi place să citesc ce cred alţii despre asta. Interpretarea mi-a plăcut şi comparaţia că dragostea este ca o prăjitură deasemnea. Apoi am citit alt articol, despre “pilula de a doua zi după despărţire” – ştiu o să spuneţi că sunt bipolară. Da, cel mai probabil că sunt, dar încă nu m-a prins nimeni să îmi pună diagnosticul :))) Ei bine în ciuda faptului că primul articol suna aşa îmbietor abia în al doilea afli despre cum să faci ca relaţia pe care o ai şi pe care ţi-o doreşti să înflorească pe termen lung, să reziste - adică să nu ajungi să ai nevoie de pilulă. Ciudat, nu? Nu exista sfaturi pentru o relaţie perfectă susţin eu...

E clar, într-o relaţie sunt doi, amândoi trebuie să îşi dorească acelaşi lucru şi evident amândoi sunt responsabili despre cum şi dacă relaţia creşte. Mereu am spus că atitudinea mea este dictată de atiutudinea ta, adică tu te porţi urât cu mine şi eu mă port urât cu tine. Susţin în continuare acest lucru, iar timpul mi-a demonstrat că în 99.9% din cazuri am dreptate. Cosmosul, Karma sau Ala mare de respiră greu ţine să îmi arate mereu că atitudinea mea o influenţează pe a celor din jurul meu...aşa e şi în dragoste - dau ce îmi doresc să primesc fără însă a mă aştepta să primeşc, astfel nu îmi setez aşteptări şi ca atare comportamentul meu nu se va schimba pentru motivul că poate voi fi dezamăgită. Dacă ai persoana potrivită lucrurile se vor aranja aşa cum trebuie, important este că la final de zi eu sunt mulţumită de faptul că am dăruit iubirea mea. Dragostea e simplă atunci când joci cinstit şi când esti deschis la a comunica cu cel de lângă tine. În rest nu cred că există reguli sau pilule magice...cred doar că atunci când există respect, încredere şi dragostea e puternică iar acestea sunt de ambele părţi, o relaţie poate schimba vieţi şi face istorie!

....Sail with me honey, I put my heart in your hands...Sail away with me, honey what will be, will be...ce uşor sună, cam asta este tot ce poţi face în dragoste şi să speri că persoana căruia îi încredinţezi inima şi visele să aprecieze asta şi să nu le ia niciodata ca şi garantate :)

Îmi place din piesa de mai jos refrenul, azi m-a însoţit toată ziua şi pentru că sună aaaaal naibii de bine în căşti sau în maşină hai să îi dăm din nou play! În rest, iubiţi-vă şi fiţi iubiţi, mult! :)


Niciun comentariu: