vineri, 22 februarie 2013

Cum se fabrică un tricou

Bună dimineaţa,

Cam lipsă de activitate pe aici în ultima perioadă, se pare că iar m-am lenevit în ale scrisului şi din acest motiv sunt un pic tristă dar...rezolvăm cumva :)

Pe aici pe undeva, vă spunea despre mai vechea dar recent scoasă la iveală pasiune, pictatul pe lucruri, am pus şi poze cu câteva din lucrările mele, este un lucru care mă relayează enorm, în curând cred că voi ajunge să pictez şi pereţi, evident tot din pasiune...oh stai fac deja asta :)) 

Acum ceva vreme am fost suprinsă chiar asupra faptului, în timp ce pictam un tricou cu "Zâmbeşte, îi confuzează pe oameni" pentru Bacău. Posesoarea mi-a transmis, după primirea tricoului, următorul mesaj: "am primit tricoul e just genial, iti multumesc din suflet. E foarte frumos." Astfel de feedback-uri pentru munca ta nu pot decât să te bucure şi să te facă să vrei să creezi mai mult.

Până la următoarele poze, tu ce pasiune ţi-ai redescoperit şi ce faci ca să nu o laşi să adoarmă?


Niciun comentariu: