vineri, 30 mai 2014

Bună dimineața, spuse cafeaua!

Acum ceva vreme, am primit în casă cu brațele deschise un expressor. Diminețiile sunt mai senine, iar aragazul este mult mai curat de când am inaugurat minunăția! :) Specialistul în cafea la ibric nu era mereu prin preajmă, așa că dacă ajungeam să îmi fac cafeaua singură, de cele mai multe ori ea ajungea inevitabil să fie împrăștiată peste tot, adică pe gresie, pe blat și în cantități industriale...pe aragaz, în ceașcă ajungeam să pun o picătură și să o înmulțesc cu lapte.

A bea cafea dimineața este un tabiet, pentru mine cel puțin. Este momentul meu cu mine sau dacă e o zi cu trezire matinală, al nostru (eu și el, chiar dacă el nu bea cafea măcar o face special pentru mine) :). Însă pentru marea majoritate a lumii, cafeaua este cafea, se bea dimineața, ajută la trezire și nu prea ai cum să revoluționezi reclamele pentru licoarea magică, ca să îi încurajezi să cumpere un anumit brand.

Ei bine, ba da, poți și totul este din setarea mentală și dacă ai setarea mentală corectă creativitatea și înțelegerea produsului vin natural. Așa că faci legătura dintre trezirea de dimineață, ceasul deșteptător și cea mai vândută cafea din lume și ai nu doar o reclamă, ci și un produs revoluționar. Cum ți se pare ideea?



Și cum pasiunea mea pentru cafea este recunoascută, mai am posturi pentru tine cu și despre cafea, așa că ține aproape!

Niciun comentariu: