duminică, 30 noiembrie 2014

Cofeina, bate-o vina!

Când vine vorba de licoarea delicioasă, numită cafea - sunt prima care recunosc că îmi place! Dacă ai o rețetă nouă sau vreo combinație cu spumă de lapte, scorțișoară sau cine știe ce alte amestecuri - sunt omul tău! 

Așa am descoperit savoarea unui Toffee Nut Latte când clienții Starbucks se fereau de el, așa am descoperit cafeneaua Origo, când mânați de curiozitate ne-am bucurat de deschidere înainte de momentul oficial :)

Și tot datorită acestei pasiuni, am descoperit acest filmuleț, care, cu siguranță te va face să salivezi după o cafea cu spumă! :) Recomandare, închide sunetul dă drumul la melodia de la finalul postării și ochii de vor desfăta cu nuanțele de maro, urechea va vibra la timbrul masculin și dacă încă reziști, dă play și la cel de-al doilea filmuleț :).



Și pentru că trebuie să îi dăm Cezarului ce este al Cezarului, să nu uităm și oamenii din spatele licorii magici. Barista - este acel pasionat de cafea care nu doar că știe să îți prepare cofeina în 1000 de moduri, dar mai știe și să se joace cu ea astfel încât să fii încântat atât de gust cât și de prezentarea ei :). Filmul acesta, în urmarea celui de mai sus, este un manifest în favoarea artei cafelei.


Niciun comentariu: