marți, 4 noiembrie 2014

Verde sau ștevie?

În luna iunie citeam aici despre lansarea în Statele Unite, Marea Britanie și Chile și Argentina a noului sortiment Coca-Cola - Life. Curioasă din fire, abia așteptam momentul în care voi ajunge într-o țară în care se găsește pentru a o încerca. 


Ștevia este folosită în bucătăria românească pentru ciorbe, sarmale și salată. LE: există însă și un alt tip de ștevie din care poate fi extrasă o cantitate enormă de zahăr. Ei bine, cei de la Coca-Cola s-au folosit de această informație și au lansat pe piață sortimentul Life. Mai verde în ceea ce privește îndulcitorii artificiali, această băutură are 89 de calorii și ocupă locul 3, după Coca Cola Diet, care la noi cred că are denumirea de Zero, și Coca Cola Coke. 

Văzând comunicatele din presa internațională unde nu exista nici cea mai mică mențiune că va apărea prea curând în Europa, am fost plăcut suprinsă să văd că deja se găsește la noi, începând de vreo două săptămâni. Am descoperit-o mai întâi în social media și apoi după o leacă de căutare, am putut să achiziționez și eu atât la doză de 0.33 cât și la sticlă de plastic de 0.5, dintr-un supermarket autohton.

Design drăguț al logo-ului, culoarea verde extrem de sexy însă curiozitatea mea majoră era în privința gustului. Extractul din frunză de ștevie este de 2 - 300 de ori mai dulce decât zahărul obișnuit, așa că așteptările mele erau la o băutură leșinător de dulce. Însă nu, gustul este unul bun, mai puțin dulce decât clasica Coke și fără gustul de medicament pe care îl au variantele Diet (zero) sau Light. Personal, ca la orice băutură, prefer varianta păstrată în cutia de aluminiu decât cea păstrată în sticlă de plastic - metodă de îmbuteliere care consider că alterează gustul produsului. Dar, asta este doar părerea mea :).

Dacă te numeri printre fanii companiei cu siguranță nu vei rata ocazia de a încerca cel mai nou sortiment, dacă o faci spune-mi cum ți s-a părut, avem aceleași gusturi? :)

Niciun comentariu: