duminică, 26 octombrie 2014

Despre proiecte - la gazetă

Mă bucur mult, atunci când în urma interacțiunii cu lucrurile în care sunt implicată oamenii decid să facă și altceva decât clasicul ciclu, ucigător de plictisitor - trezire - muncă - casă - somn - trezire. Fie că vorbim despre voluntariat, despre muncă sau despre pasiune - cred că este important ca, la finalul zilei, ceea ce facem să trezească inspirația în cei de lângă noi. 

A fi parte dintr-o echipă și a te afla într-un mediu care îți oferă susținere, te poate ajuta să faci lucruri de care nu te credeai în stare sau pe care până la momentul „X” preferai să le treci cu vederea. Mai jos, am doar trei exemple de oameni care au ales să facă și altceva decât cercul de care vorbeam mai sus.

- colegii din JCI Buzău, Silviu și Sebi, inspirați de acțiunile din organizație au devenit bloggeri și iată că doi oameni cu preocupări, prea puțin legate de scris, au decis să vorbească în www despre pasiunile lor.
- Simona, aflată în programul de mentorat JCI Buzău - pe care l-am inițiat pe vremea când eram responsabilă de partea de HR la nivelul localei - a vorbit despre voluntariat și despre ce a învățat ea din implicarea în diverse proiecte în cadrul unei emisiuni TV.

Ei bine, astfel de oameni îți dau încredere în România - aflată acum la răscrucea voturilor. 

De ce am vorbit de lucrurile pe care le fac oamenii? Pentru că zilele trecute ca urmare a Conferinței Naționale JCI România, am fost solicitată să dau un interviu la ziarul buzoian Scurt pe 2. Prefer să stau în spatele reflectoarelor și să gestionez :P, însă de data aceasta a trebuit să pășesc în față și să vorbesc. Am povestit, cât am putut eu de obiectiv, despre echipa genială, din care - cu bucurie - fac parte. Povestea mea este de fapt povestea unei familii - JCI Buzău: Liviu, Silviu, Sebi, Adi, Mihai, Alex, Florin, Simona, Oana, Ștefi, Vlad, Andra și Claus. În ei și prin ei, mi-am găsit inspirația anul acesta să fac multe lucruri. Pe tine ce te-a inspirat să devii mai bun(ă)?

Niciun comentariu: