miercuri, 21 octombrie 2009

Restanta cu publicitate

Inainte de a trece sa va povestesc despre mega w/e de la Balea lac, trebuie sa ma achit de restante, ca am vreo doua :) prima este aceea ca m-am apucat de scris la nivel oarecum profesionist se pare ca odata publicata nu ma multumesc doar ce cele 15 minute de faima, asa ca vreau mai mult. Cum un prieten apropiat tocmai isi lansa un site despre aventurile gurmanzilor in restaurantele din Romania iar eu sunt grasa si frumoasa pentru ca imi place sa mananc si mai imi si place sa scriu ocazional PAM PAM! legatura stabilita. Asa ca m-am apucat sa fac recenzie de restaurante, mai nou deci asta e jobul meu part-part-time. Pe langa mine mai sunt si altii care scriu la fel de neconformist ca si mine si care iti spun fara “vorbarie de restaurant” la ce sa te astepti cand mergi acolo sau acolo. Asa ca daca planuiesti o iesire romantica sau nu e de bine sa intri aciulea si sa vezi ce si cum.
Si acum sa ma intorc la mega evenimentul primaverii (ma rog toamna, insa intelegeti voi): minunata noapte a devoratorilor de publicitate unde “m-am distrat” la culme. Dupa o asteptare de o ora in fata salii polivalenta, pentru ca spectacolul era anuntat ca ora de incepere 20, deci ca orice om normal te duci mai devreme, ajungi acolo pe la 19 si ceva si astepti pentru ca usile erau inchise. Iar dupa ce in sfarsit intri mai stai si mai astepti inca doua ore, fara o scuze, fara mai dureaza putin mai una mai alta….pur si simplu stai si astepti ca tutul…bere nu prea puteai sa iti iei pentru ca cei care serveau habar nu aveau sa toarne berea in pahare asa ca….coada! la mancare….coada! la intrare..coada! Si in interior aer irespirabil pentru ca la fel ca si pana acum nu se dau bani si pentru aerul conditionat din sala atunci cand se inchirieaza. Dupa toate astea imi pare in fata un Chirila, care parca il imita pe Ricky Martin in miscari si in toale, care sare ca apucatul fara nici o legatura cu muzica si care el ca si noi transpira fara a poate face ceva. Mie personal imi place Vama, nu m-a incantat prestatia lor de aici deloc si i-am mai vazut live. Probabil ca Tudor trece printr-o perioada fara mojo, pentru ca mie personal mi se pare ca nu isi mai regaseste sclipirea, si nu ma refer aici la cea de nebun. Oricum nu mai conteaza, intr-un final cu greu a inceput…cu reclame noi spre suprinderea mea, adica reclame care nu au mai fost in anii trecuti si nici super circulate pe net. Si vine prima pauza care dureaza cat sa apuci sa iesi de pe randul unde stateai inghesuit ca sardeaua, si nu tu lumina aprinsa difuz nu tu muzica ca in alti ani…..pur si simplu bagam reclamele sponsorilor care vand la supra prêt bautura lor de doi lei si vb aici de shot-urile de Jeggermaister si gata asta a fost pauza. Bagam din nou reclame, fara a anunta oamenii ca a inceput, fara nici un semn.Mie mi s-a parut si mai neprofesionisti decat in alti ani si la fel ca si Dakino, Noapte devine un eveniment la care nu mai tin sa merg….oricum am facut poze, m-as fi dat pe net insa wirelessul era atat de slab incat nu tinea mai multe conexiuni, mancare era putina, proasta si scumpa…iar chestiile nice care se dau la astfel de evenimente nu au existat decat in varianta unor pungi de alune.
Daca incarc si pozele, am reusit sa imi achit datoriile asa ca voi baga un nou post despre cum mi-a fost w/e la munte.
Before jumping to the story about my extremely cool w/e to Lake Balea, I have to pay my dues since I have two left :) first one is that I started writing sort of professional apparently once published I can get enough of my 15 minutes of fame so I crave for more. A close friend of mine was just launching a site about the adventures of the gourmand’s adventures in Romania’s restaurants and since I’m fat and beautiful because I love to eat and occasionally I enjoy a good write PAM PAM! Connection established. So I started making restaurants recessions, this is my new part part-time job. Along my side there are others that write as non-conformist as me and they will tell you without “restaurant talk” what to be expected when you go there or there. So if you are planning a romantic or not hang out, is better to click here and see what and where.
And now returning to the mega event of the spring (well autumn actually, but you get my drift): the wonderful night of adeaters where “I had a blast”. After an hour wait in front of the Polivalenta Hall, since the show was announced for 20.00, so as any normal people you go there around 19 and you just wait since the doors were closed. And after you finally get inside you stay and wait for another 2 hours, no excuses, no “it will be a little longer” this and that….over all you just stay and wait as a dumb ass…you could not get any beer...to be continued...


5 comentarii:

Anonim spunea...

unde "aciulea" sa intram???

Marin spunea...

acum ar trebui sa se vada si linku'..cred :)

Midget spunea...

Chirila e in perioada de rebranding... iar la partea cu statul la coada... nu cunosteai tu un pitic de sta pe langa Sala Polivalenta? Va primea la un caldurica, un pahar cu apa plata de la chiuveta... fara lamaie si va dadea niste cartofi prajiti - mai ceva ca la mac ;)

Sa retii pt data aviatoare, da?

Marin spunea...

rebrandig fishbrandig..eu zic ca inca nu si-a revenit dupa muierea aia cu care fu el...pacat ca nu s-au inteles insa asta e viata...dar get a grip! ca sa zic asa :)
Data viitoare Midget ;)

Midget spunea...

Am retinut... sa nu uiti sa iti pui agenda pe blog ca sa pot sa fac stoc la cartofi:P

:*