luni, 19 octombrie 2009

recomandare

Nu stiu daca v-am mai zis de proiectul asta, insa sigur stiu ca am vrut sa o fac. Asta pentru ca este un proiect pentru sufletul meu. Daca vreti sa zambiti si sa vi se zambeasca...dati click aici
Sunt multi cei care mi-au trimis link-ul si sunt si mai multi cei care mi-au spus ca ar vrea sa faca parte din experiment, asa am zis si eu acum mult timp cand am primit prima oara link-ul, si vreau sa ma mobilizez ca sa pozez, pentru ca imi place sa zambesc!
I don't know if I mentioned this project, but I’m sure I wanted to. This is a project for my soul. If you want to smile and to be smiled at…click here.
There are so many that send me this link and even more the ones that wish to be a part of it, as I was some time ago when I first received the link, and I want to pull myself together and pose for it, because I love to smile!

Un comentariu:

Bogdan spunea...

Foarte frumos site-ul din link. Este incredibil cat de mult semanam intre noi cand zambim. :)