vineri, 9 octombrie 2009

IA Top Gear neamule!!!!

Mandrie mare in familia lu’ Marin, azi fata este publicata. In urma cu mai bine de doua saptamani am trimis articol cuiva de la TOP GEAR, cateva zile mai tarziu stateam langa niste mancare sanatoasa de fast food, impreuna cu “CINEVA” de la TG discutand ce si cum s-a taiat din articol din lipsa de spatiu (am zis cineva pentru ca nu i-am cerut acordul asa ca nu pot sa ii dezvalui numele :) pot insa sa va spun ca este foarte cool – in rest nu dau din casa :P). Baietii si-au inchipuit ca EU, femeie fiind, as putea sa ma las blocata de cuvinte ca “maxim 3500 de semne”?!?!As!Cand m-am apucat sa scriu articol intr-un miez tarziu de noapte dupa ce multe zile lucrasem la un altul pe care recunosc l-am trimis cu rusine laturi de cel publicat, m-am dezlantuit si a ajuns din articolul de maxim 3500 semne la vreo 3800 de litere, fara a include spatii si semne de punctuatie :)) si pentru ca am lucrat timp de 10 minute cu mult sarg, mi-au taiat din lipsa de spatiu momentele frumoase ale articolului unde incercam si eu sa fiu amuzanta. Acum ca sa ma razbun, voi pune alaturat de articolul publicat si cel original! Deci incepand de azi puteti sa achizitionati una bucata TOP GEAR, sa il deschideti la pagina 144 si sa gasiti una bucata articol despre Pucculina scris by Mandea :D

Articolul original:
"Intodeauna alegerea unei masini este o alegere grea …decizii, decizii, decizii...volan de piele, cutie automata, cai putere? Poate suna a cliseu, insa relatia cu masina personala este ca o aceea cu un/o iubit/a, are suisuri si coborasuri, momente de pasiune intense si momente in care iti vine sa iti bagi picioarele, asa ca cel mai bine fa un test-drive! Iar daca una dintre masinile incercate va fi un smart, sigur o sa simti instant chimia, pentru ca Smartul este focos si pasional ca o femeie, atunci cand e condus de un barbat, putenic si dur ca un barbat atunci cand e condus de o femeie, Smartul este masina care intr-un barbat starneste pasiunea unei aventuri de o noapte iar intr-o femeie pasiunea unui card de cumparaturi fara limita.
Eu m-am indragostit la prima vedere, am vazut inimioare, la propriu atunci cand mi-au cazut ochii pe Smartul pe care il conduc. Prima intalnire am avut-o intr-o zi figuroasa de sambata, eu eram decisa sa imi cumpar o masina, ea isi cauta stapan, ne-am vazut, ne-am placut, ce ramanea de facut? Odata ce am urcat la bord, am stiu ca eu mi-am gasit masina iar smartul stapana. Am facut impreuna peste 20.000 de km, am vazut multe orase din Romania, am mers la gratare, la petreceri si am fermecat baietii in trafic. Impreuna am invatat ce inseamna sa ai prea mult ulei, ce inseamna un catalizator spart sau la ce foloseste o sonda lambda. De aproape 2 ani, Smartul a devenit parte din personalitatea mea si pentru ca mereu imi place sa imi testez limitele asta fac zilnic cu Smartul, si el nu se plange. Accepta ca sunt o femeie si ca atare sunt mereu in intarziere, mereu schimb viteza la turatie prea mare, il parchez in cele mai pline de imaginatie moduri si il supun la incercari demne de o masina 4x4, intr-un oras in care toata lumea se grabeste, a avea un smart cu inimioare si a flutura des genele rimelate te ajuta sa inaintezi in trafic, nu sunt mandra insa recunosc ca ma folosesc de farmecul lui si de indemanarea mea zilnic.
De ce Smart? Imi place faptul ca atunci cand conduc dupa o zi de munca, obosita, cu muzica in surdina scaunele ma imbratiseaza tandru facandu-ma sa ma relaxez; ma amuza fata mecanicilor cand incearca sa imi explice ca sunt femeie si ca motorul nu are cum sa fie in spate; ma incanta faptul ca am o masina cu personalitate si ca lumea se uita dupa ea pe strada; zambesc cand ma salut in trafic cu oameni, pe care nu ii cunosc dar ne facem cu mana doar pentru ca se intampla sa conducem acelasi tip de masina; iubesc faptul ca masina imi adaposteste lucruri pe care nici o poseta nu a facut-o vreodata: o pereche de pantofi cu toc pentru ocazii, o pereche de tenisi si o pereche de blugi pentru o iesire la suc, music playerul penru drumuri lungi, cd-urile stau agatate de parasolar asteptand-si randul in multele mele dispozitii: Disturbed pentru cand sunt apatica, coloana sonora de la Ally Mcbeal cand sunt trista, Frank pentru cand am chef de dans siochelarii de soare sunt mereu la oglinda retrovizoare parca astaptand inca o cursa lunga la mare sau la munte. Smartul cu inimioare este casa mea departe de casa!
Suna prea siropos pentru voi? Este! Chiar si pentru mine, insa ganditi-va, aceasta este varianta feminina a obsesiei voastre fata de masina pe care o conduceti: voi sunteti practici: ulei, bara de torsiune, segmenti. Noi femeile suntem romantice: forma scaunului, finetea volanului si curatenia geamului. Totul, insa, la final se reduce la cuvantul care reprezinta relatia pe care o ai cu masina; pentru femei este tandretea pentru barbati este pasiunea! Hai ca intr-o revista din care respira testosteronul, ocazional mai merge si un pic de feminitate."

In poza articolul aparut :)

 



>

5 comentarii:

audeo spunea...

Fain articolul, mai ales varianta originala, neretusata, taiata etc. Mai ca-mi vine sa-mi iau un smart:)
Hm, oare cum mi-ar sta intr-un smart?Smart,nu?
Toate cele bune si cati mai multi km.

audeo spunea...

Ah, uitai. Iti dai seama cate femei si barbati se vor indrepta catre un dealer de Smart? Ia sa te plateasca mercedesu`benz pentru reclama si crestere de unitati!

Marin spunea...

Multam doamna! Doar nu aveai dubii? ;) :P Evident ca smart, cum altcumva :)
Da doamna ia sa....Pe aceasta cale: astept sa ma contacteze mertanu sa imi dea cota parte din vanzarile smart in romania...un 0.5%...zic...eu ma multumesc cu putin :D si unde mai pui ca mi-s si modesta :))

Cristi Iancu Oacky spunea...

BRAVOOO !! FOarte tare PUCCAA este N0.1 !!!! FELICITARI !!

Marin spunea...

Foarte multumesc Oacky, abia astept sa ne vedem in decembrie la intalnire :)