vineri, 23 octombrie 2009

Shake your bon-bon car!

Mi-am busit masina, ma rog nu eu ci un nene care a vrut sa se faca designer de masini si l-a lovit inspiratia brusc cand mi-a vazut masina si s-a gandit ca e timpul sa incepe sa creeze asa ca mi-a modificat o leaca aripa, adica mi-a facut-o bucatele, mi-a indoit contra aripa si mi-a lasat sa se balangane stopul spate stanga ca cica asa e cool…acum eu pot fi vazuta prin trafic imprastiind bucati de fibra de sticla albastra si mergand cu fundul usor turtit, in rest numai de bine. Cica ne intelegem amiabil, sper sa ne si vedem azi la fata si de aici va incepe aventura asigurarilor, parca imi aduc aminte atunci cand mi-au furat defrectorul ca a fost amuzant rau. Sa vedem acum ce mai iese…

3 comentarii:

Blonda de la Marketing spunea...

Nashpa, duamna, pa bune. Te referi la fundul (usor turtit al) masinii, nu? :D Muhaha!

andreea g spunea...

nu ar fi rau sa vedem si o poza :D

Cristi Iancu Oacky spunea...

Pune si o poza ca sunt curios ! Naspa oricum