miercuri, 3 februarie 2010

Capete sparte!

Bai am o dispozitie proasta, o fi de la luna plina, de la faptul ca am renuntat la cafea sau pur si simplu pentru ca am parte de oameni idioti, am chef sa sparg niste capete! Sa se lase cu sange....urasc cand sunt in perioada asta pentru ca ma cert si cu oameni dragi care se nimeresc din intamplare langa mine, care nu au nici o vina pentru faptul ca eu sunt intoarsa decat ca se nimeresc in calea mea. Azi sunt razboinica...cine vrea sa se certe cu mine stie unde ma gaseste! :) si cand te gandesti ca dupa un w/e la munte plin de buna-dispozitie si distractie, acum am o saptamana de toata jena in care toata lumea face ceva care ma calca pe nervi....Nu imi prieste mie branul sau am o perioada in care m-au ajuns frustrarile? Cred ca cel mai bine ar fi sa ma apuc din nou de sport ca sa imi drenez energiile negative acolo. Abia astept sa plec la Praga si sa ma plimb si sa descopar....sper sa fie asa cum imi doresc si sa ma distrez.

3 comentarii:

Blonda... spunea...

Io sunt curioasa cat de mult o sa apuci tu sa eshi din hotel la Praga :D hihihihi (pretenii stiu de ce ;)

Marin spunea...

Blonda: Nu am fost niciodata genul de indoor asa ca nu vad de ce nu as savura Praga si din exterior ;) Prietenii stiu de ce :D

blue spunea...

totul e sa nu fi prea entuziast ca esti din Ro acolo,...in rest e super orasul din toate pct de ved , atentie unde parcati si sa nu aveti detector de rad daca mergi masina...probabil ca aceiasi prieteni stiu si de ce...