joi, 25 februarie 2010

reteta de Dragobete a la Marin

Cati dintre voi ati sarbatorit aseara Dragobete? Pentru cei care l-ati petrecut in cea mai placuta companie ever, adica a voastra, sper ca v-ati distrat ;) eu una am facut ce imi place: am gatit si am mancat, deci pentru mine a fost o sarbatoare a dragostei foarte reusita :) am fost impreuna cu ce iubesc: mancarea! Aici nimeni si nimic nu ma poate contrazice.

Si pentru ca vroiam ceva mai interesant am facut Pollo con mozzarella, suna fitos, dar nu e nici pe departe. E doar bun si are mozzarella :)

Se ia un kil de piept de pui, se taie fasii sau Julienne daca preferati =)), se sareaza si se lasa la inmuiat in lapte, se tavaleste prin pesmet si se baga juma de ora la racorica aka frigider. In timp ce puiul raceste, taiati mozzarella dupa gust, io ca's fana am pus cat China :). Luati puiu de la gheata si da-ti-l pe foc, adica prajiti-l pana se bronzeaza in o lecuta de ulei de masline. Il scoate-ti si il lasati sa se scurga pe un servetel. In timp ce el se scurge de exces de ulei, luati o tava de preferabil de iena, daca va e lene merge si o tava normala ca a mea care statea la indemana :), asezati pat de rosii (nu va spargeti in figuri ca nu e cazul, alea din cutie, taiate cubulete sunt foarte bune!) asezati puiul astfel incat ficare bucatica sa fie cu patratica ei, sa nu se calce pe bombeuri sau sa se suprapuna - lucru valabil si cand il bagati la racorica. Puiul nu se suporta daca este inghesuit, deci tineti-l aerisit! ;))

Dupa ce sta comod pe rosii, mai turnati niste rosii peste el sa se creada la Tomatina in Bunol (pentru necunoscatori click aici ;)), loviti cu sare, piper, patrunjel, oregano si busuioc dupa placul propriilor papile gustative, eu ca personal touch am pus is o leaca de usturoi. Peste toata aceasta gramada se aseaza mozzarella multa multa mula sau putina putina putina..iar dupa plac :D si se da la cuptor pana cand puiul tipa "GATA!" si mozzarella: "M-AM RUMENIT!".

Se serveste cu salata, cp sau ce va vrea inimioara indragostita de dragobete! ;)

Serviti cu pofta! 

evident pozele sunt de-a valma dar va dati voi seama ce si cum ;)

8 comentarii:

blue spunea...

bun asa daca nu iese te anunt:)

Marin spunea...

e imposibil sa nu iasa ;) sa imi spui cum fu! :)

blue spunea...

primul pas s-a rezolvat am fost si cumparat ingredientele necesare fabricarii "chestiei" (pt mine poate va fi prea picant din motive...medicale da` ce-i rau nu piere), in preambulul actiunii care se desfasoara home alone ascult asta:
http://www.youtube.com/watch?v=LuJSAD2Uy8Q&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=FFl6CipWyMc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KQVyk0mqUeE&feature=related

Marin spunea...

ls tine e party after Dragobete :)) e bine din cand in cand sa iti...spice up your life ;) sa imi zici cum s-a desfasurat chestia :))

Marin spunea...

de acord cu semnal m si compact not so much cu falco ;)

blue spunea...

am supravietuit :)e chiar ok

Marin spunea...

daca "e chiar ok" e de bine :P stai prin zona si amine te invat sa faci chis Lorraine si Parfait de nuci ;)

audeo spunea...

Wow...arata demential! Miam..o a-l incerc.