joi, 4 februarie 2010

Meseria - Bratara de aur!

Cand eram mica auzeam mereu replica asta de la bunici, sincer nu mai stiu ce vroiam sa ma fac cand eram mica, cred ca am trecut prin perioada doctor, politist, am vrut stiu prin generala sa ma fac arheolog, insa mi-a zis mama ca trebuie sa stiu multa chimie si pentru mine orice insemna extra scoala era un chin am abandonat idea de a ma face arheolog. Vorbind azi cu o colega am ramas cascata cand mi-a povestit ca a fost chemata la gradinita pentru ca pustanul din dotare i-a spus educatoarei ca el vrea sa se faca infractor. La logica intrebare: "de ce?" a venit si raspunsul pustiului de 6 ani: " pentru ca infractorii nu fac nimic toata ziua si fac ce vor ei indiferent ce le zice lumea!" eh? va place cum gandeste viitorul....colega mea inca nu isi revine din soc si din ceea ce a putut sa spuna copilu' ...voi ce vroiati sa va faceti cand erati mici? 

27 de comentarii:

blue spunea...

hmm, cred ca educatoarea a dat dovada de lipsa de pedagogie, trebuia minimalizat ca importanta spusele copilului tocmai pt al face sa caute altceva in mintiuka lui cu care sa sara in evidenta...ma rog parerea mea ca cel care creste un copil...
in rest vroiam sa ma fac marinar...poate ajungeam si presedinte :))) hmm ma intreb daca aveam si eu o blonda prin preajma...

Marin spunea...

Copilul construia casa cu gratii din cuburi, normal ca l-a intrebat ce construieste iar raspunsul a fost: "Inchisoare"- "De ce?" - "Pentru ca eu cand ma fac mare vreau sa ma fac infractor...." era normal ca educatoarea sa cheme parinti la gradinita ;)

Marin spunea...

Si...Marinar?? de acolo pana la IT...treci 5 mari :)) Da era bine ca na acum eram si eu vedeta daca imi citea presedintele blogu' ;)

Blonda... spunea...

Marin duamna, nush de unde-ai scos ITul la blue (ma rog, poate-mi scapa mie ceva ca o blonda ce ma aflu :D), dar poate omu e aitist pe vapor! :D :D

Marin spunea...

Pai daca e aitist pe vapor are sanse sa fie urmatorul presedinte, nu? ca daca esti pe vapor tot marinar te chemi indiferent ce faci, nu?! :)) deci blue...asteptam candidatura oficial si io si blonda ne bagam in staful tehnic....io cu Gica ea cu Contra adica Gica Contra :)))

blue spunea...

uite blonda a trecut din start testul de acceptare in staf ca...imita bine o blonda acum ramane de vazut daca face fatza si solicitarilor care pot veni de la un presedinte ...:)))) iar dumneavoastra stimata d-soara Marin cred ca ...cred ca...mai aveti de vaslit un pic...mai mult :P :))) asta pt ca langa un pachebot "prezidential" nu poti parca cu o cutie de conserve sau o pluta ..sau colac de salvare...calcator plutitor...etc etc :))))

Marin spunea...

Io nu vaslesc si masina mea e masina...ia ca ma duc cu ce stiu la opozitie! HA :D

blue spunea...

hmmm...opozitie zici?...putem negocia....cu conditia sa nu trebuiasca sa-mi vopsesc pachebotul in violet... culoarea mea e tot albastra...da` fara floricele...si daca blonda te recomanda ...retrag ce am zis mai inainte... ca se poarta...:)

Marin spunea...

INIMIOARE, am zis! uuuuu...ce om! I-NI-MI-OA-RE!!!! :D ok, acum ca am lamurit din nou acest lucru...aha deci recunosti ca as fi un asset pentru campanie...hmmm...MOV?! bleah...asta e culoare de usuratici! si nu e cazul...albastru trece de comisia de cenzori :D

Blonda... spunea...

No comment!!!!! :D

Marin spunea...

Blonda e yellow Chiken :D

blue spunea...

grea viata tre sa ai ca pres...sa ascuti de femei, sa te imbraci cum zic ele, sa vorbesti cum zic ele , sa te comporti cum zic ele, eu as propune in prima faza o indemnizatie de "spor de ascultat femeile" care sa fie direct proportional cu nr de cuvinte scos pe minut de oricare din ele inmultit cu nr de femei din staf inmultit cu un salar mediu din HK ...apropo , blonda ce vroia sa fie cand era mica? tot blonda?

Marin spunea...

nush...ia sa vedem...BLONDO?! Ce vroiai sa te faci cand era mica si deveneai mare? Sau mai bine zis: Ce vrei sa te faci cand o sa cresti...

Blonda... spunea...

Sorry, n-am mai deschis netu de fo cateva zile, asa caci iaca raspunsul cu intarziere: eu cand o sa fiu maleeeee vleau sa ma faaaaac... piloata de avioane! :D (si inca mai vleau si acum, primul pas fuse facut cand mi-am luat permis de parapanta si cand am zburat si io ca si coana marin cu un aviooooon) :D Multumiti de rapuns? :P

Marin spunea...

Aolio ce raspuns era sa iti dau...da mai bine tac :D ia ascultasi piesa de ieri?! ce mumoasa estem?! Sa vaz poze cu baletu' ca facu aparatul tau o gramada :D si sper sa ma mobilizez si io sa le urc

Blonda... spunea...

Am spus permis de parapanta nu de parasuta, da? :D Si pot sa si dovedesc, da? :D :P

Aia cu Nat King Cole? N-am ascultat-o panla sfarsit ca am adormit, asa e de mumoasa... :p

Vine baletuuuuu! (stati pe-aproape, in curand :D)

Marin spunea...

Trebuia sa ti-o intorc pentru aia cu durerile de spate de la pat :D Prietenii stiu de ce :))) dar oricum eu nu am zis nimic...am zis ca "eram sa" insa se pare ca gandim la fel :))
Doamna, ajung la consluzia ca somnul e starea ta naturala?!? Io nu te stiam asa....tztztztz...
Ia sa stau jos cand citesc postul :))

blue spunea...

blonda a facut ochi... si blonda e tare ... are atestat de sport extrem... asa au toate blondele cate un atestat ..:)))) ..extrem :P

Marin spunea...

Blonda a iesit de sub mormanele de zapada :))

Blonda... spunea...

Blue, le conosti pe toante blondele cu tot cu atestatele aferente?!?!?!? :P

Marin, eu traiesc mai mult in lumea reala decat in cea virtuala, deci poci pt ca sa stau si fara net fo cateva zilisoare fara sa mor :D Si somnul e starea mea naturala cand dorm, cand nu, nu! Am zis! :)))

blue spunea...

pt blonda: chiar toate nu da` ma stradui...:P

audeo spunea...

Eu ,toata viata mea de copil, am vrut sa ma fac avocat: drept international.
Insa am ajuns sa practic meseria de inginer:D De ce....habar nu am, conjuctura,probabil..

Marin spunea...

Auzi tu cand erai mica erai fan filmele americane? :)

audeo spunea...

Muream dupa filmele rusesti:)))

Marin spunea...

alea date de tvmoldova? :)) ce ma mai uitam la ele dimineata inainte sa plec la scoala :)))

melizanda spunea...

Cred ca din cauza profesoarei de chimie din generala nu ne-a placut chimia. Salut sunt Madalina Marin din scoala generala.

Marin spunea...

Buna Madalina, bine te-am regasit :) S-ar putea sa ai dreptate cu profa :)))