luni, 8 martie 2010

cafeaua de dimineata

Nici macar gropile din bucuresti nu imi pot strica buna dispozitie,
desi azi am dat in una care mi a rearanjat neuronul pe rafturi! Si
unde mai pui ca azi e si baba-mi! =)) Oricum, am zis ca voi fi zen si
ca nici persoanele urate pe care le am in viata si nici vremea nu imi
vor strica dispozitia. Plus ca razbunarea imi va fi dulce :) da stiu,
e arma prostului, insa faptul ca dau in gropi la prima ora a diminetii
nu va spune nimic? :p si apai daca tot o dam pe zicale imi dau seama
ca am si loc in "imparatia cerului" daca's saraca cu duhul, nu? Hai ca
sunt plina de pilde in dimineata asta insa inca de vineri sunt pur si
simplu bine dispusa o fi din cauza ca am reinceput sa am viata
sociala, o fi din cauza ca beau cafea din nou, nu stiu si nici nu ma
pasioneaza sa aflu pur si simplu nu imi mai pasa, ador sa fiu vesela
si asa voi ramane pt ca vine primavara si am planuri mari! :)

2 comentarii:

audeo.haipa.ro spunea...

La multi ani!

Marin spunea...

la Multi Ani si tie doamna, chiar daca e la o zi distanta! Sa fiti iubita! :)