luni, 8 martie 2010

Pasiune

Aceiasi persoana care mi-a dat si explicatia din postul anterior, mi-a trimis urmatorul site:

http://www.rares-pulbere.com/index.htm

Rares este ceea ce se numeste fotograf de nunta si desi nu sunt o fana a nuntilor, baiatul asta chiar face evenimentul sa para special...si daca intrati si pe blogul lui, o sa gasiti tot tipul de poze nu doar de la nunti. Insa recunoasc ca de mult nu am mai vazut un fotograf care sa suprinda atat de bine dragostea... in cele mai variate locatii si in cele mai neasteptate moduri! Hai ca chiar ca is zen :)) oricum pe blogul lui, eu m-am blocat la pozele cu snowkite....e musai sa ma apuc si eu de dat cu placa...desigur cu gratia mea de gasca nu voi aparea niciodata in astfel de poze insa....macar ma pot mobiliza =))

http://www.rares-pulbere.com/blog/page/3/

5 comentarii:

Anonim spunea...

Va intereseaza un alt gen de viata? O eViata? Va propun eRepublik. In eRepublik iti poti creea propria companie, organizatie sau chiar propriul ziar. Poti face parte dintr-un partid politic, poti candida la presedentia tarii, si multe alte lucruri care face ca eRepublik sa se diferentieze de orice alt joc browser. Fiindca, pana la urma, este un joc…
Daca doriti sa intrati, se poate face de aici: http://www.erepublik.com/ro/referrer/Vircati.

PS Este fara dragoste, dar poate fi cu pasiune...

blue spunea...

super pozele ca realizare ,surprind crampeie de viata dar parca totusi in unele e prea mult "jeleu" :)si prea mult perfectionism ,asta in opinia mea

Marin spunea...

pai nu asta e si nunta? un eveniment cu mult "jeleu"?

blue spunea...

ai citit bronte la rascruce de vanturi?

Marin spunea...

da, cand eram mica...de ce?