sâmbătă, 13 martie 2010

Praha, Czech me out

Prague got me excited and not in a horny way....don't go there! :) I know I am not the only one with a dirty mind but pls relax :) nothing involving sex here. Just an amazing city with very warn and kind people, clean and civilized...we are so away from this point in time for Bucharest :(( and that makes me sad...anyway I could get use living in Prague ;) I got great pictures and great pain in my..feet! TZTZTZT...sex is the only thing you think about?! :)) same on you! Local time 07.05 Prague awaits me! :)

4 comentarii:

Lucik spunea...

"Nothing involving sex there...for you mabybe....". Intr-o vreme Praga era renumita si pentru scopuri turistice mai putin "ortodoxe" doamna....:).
Cat despre insinuarile rautacioase referitoare la oboseala placuta de alergat prin orase straine (de Bucuresti)....nu-i lua in seama....si eu imi iau de fiecare data dar eu nu iti pot ura decat "sa obosesti mult si cu placere in urmaotoarele zile!".

blue spunea...

distractie maxima, nu uita de gradina zoo si de gradina palatului Wallenstein , catedrala sf Nicolae cred daca imi aduc bine aminte, astept impresii :) ...pa pa

Blonda... spunea...

Si sa te pozezi cu soldatii aia nemiscati care pazesc (sau cel putin pazeau acu o suta de ani ;) palatul Hradchani (nush cum se scrie, dar e ala unde sta presedintele). Daca se poate, strambandu-te la ei, ca oricum nu li se misca nici un muschi pe fata. =))))

Marin spunea...

Lucik: saru'mana, maine e ultima zi si mi-am dat seama ca am vazut doar o mica parte :) dar enjoiesc every minute.
Blue: cum ziceam si mai sus, mai imi trebe cateva zile ;) Gradina e de vazut vara..acum e trista, la fel si gradina ;) iar cu bisericile...no way jose ;)
Blonda: Facui insa serioasa =))ca is femeie matura nu pustoaica scapata prin praga :D