joi, 11 martie 2010

vacantaaaaaaaaa

A lu’ Marin pleca in vacanta si se duce la Praga, oras pe care doreste in sufletelul ei mici si negru sa il vaza de 5 ani, asa ca va inchipuiti cum este ea acum pe ultima suta de metri? Da, da, DA! este foarte dar foarte nerabdatoare. Atat de nerabdatoare incat abia asteapta sa ajunga acasa sa isi faca bagajul si sa vina ora 4.30 dimineata ca sa plece la aeroport…si se va distra. In sufletelul ei si-a promis ca va gasi un napastuit de ceh pe care sa il vrajeasca si sa ii franga inima asa cum scrie la carte…si daca nu macar va vedea Praga, Marin nu cehul :) ca sa fim intelesi. Si pentru am vrut sa ma asigur ca nu voi fi disturbata de 2 zile sunt mai capiata decat deobicei si foarte cu capsa pusa, mai ceva decat deobicei. Insa de la ora 18.00 cand oficial voi fi in concediu voi incepe sa fiu foooooooarte zen.
Sunt mai nerabdatoare decat cand eram mica inainte de Craciun, pe langa ca voi zbura…lucru pe care il ador, voi merge intr-o tara in care nu am mai fost, pe o vreme de toata jena si cu cineva cu care imi place sa plec in vacanta. Desi imi voi lua laptopul cu mine nu stiu cata vreme voi avea sa stau si sa povestesc cu voi pe blog, probabil zero la cat de ahtiata ma stiu dupa a vedea lucruri si a ma plimba prin orase pe care nu le-am mai vazut ma astept sa ajung in camera si sa cad lata, sper ca patul sa fie confortabil, nu ca voi mai simti ceva cand voi ajunge sa ating perna insa macar asa cat sa nu ma doare oasele-mi batrane :)).
Cica e de vizitat podul Carol, io vreau musai sa vad Parcul Acvatic nu stiu ce vor altii si nici nu ma intereseaza io sambata acolo stau toata ziua!In rest, vreau sa mananc si sa fac multe poze ;)

3 comentarii:

Blonda... spunea...

Duamnaaa, vacanta placuta! Sa enjoy mult si sa mananci bine si in locuri dragute! Si sa ne arati si noua toante astea prin catralioanele de pozne si filmulete pe care stiu sigur ca le vei face! ;)

Marin spunea...

Tks! Will do enjoy! De mancat se vede pe mine ca mananc bine :)) si locuri dragute om vedea..de poze...oho bateriile sa ma tina :)))))

Lucik spunea...

Wow, asta da veste doamna ! Si eu astept de ani buni (sa tot fie tot fo 4-5) sa vad si eu Praga...asa ca te astept cu poze si recomandari clare (preturi, carciumi, hoteluri, transport etc). Hai ca tocmai m-am hotarat...Praga sa fie primul city-break pe anul asta si pentru mine ! Enjoy your time and don't forget to be zeeeeen !