luni, 31 mai 2010

O experienta uitata....mersul cu trenul

Cum spuneam si pe o pagina de socializare, mersul cu trenul este o experienta redescoperita de mine in dimineata asta.
Dupa un we plin de peripetii in care mi am dovedit ca smartul nu este amfibie si am reusit sa il fac sa nu mai functioneze pentru a nu stiu cata oara in ultimi 3 ani...motiv pentru care in loc sa pedalez fericita spre Cluj, acum ma aflu in tren cu un brasovean haios care se joaca tetrix pe laptop in fata a 10 ore de mers cu trenul.
Dar sa incep cu inceputul povestii si cum am ajuns eu sa merg sa aleg optiunea cfr....dupa ce vineri m am impartit in a vedea masini de vanzare, a incerca sa ajung la aniversari, a imi termina treaba inainte de delegatie si a mai si ajunge sa beau un suc la o ora rezonabila am continuat sambata tot pe repede inainte....dupa un copios mic dejun si savurarea unui deliciu cu vanilie, noua mea dependenta, gratie cuiva care s-a gandit ca o astfel de surpriza la prima ora in dimineata mai imbuneaza bestia din mine...m-am decis sa bag un film la mal si pls cititi mal nu mol pentru ca estem romani ;) bifat "prince of persia" bunut! Un imax foarte plin si cu locuri prea in fata, insa over all a fost chiar nice deci nu am dc sa ma plang, am primit cadou si o palarie super haioasa care se asorteaza perfect cu fosta mea masina pe care am plimbat-o pana la mogosoaia ca sa o etalez, numai ca masina, nu palaria a cedat in momentul in care am plomjat cu aplomb intr-un lac de acumulare format adhoc de ploaia torentaila de sambata in localitatea mai sus mentionata. Si atat de mare mi-a fost aplombul incat am reusit sa fac sa ii sara masinii scutul de protectie de sub ea, lucru care a dus la diverse dereglari ale sistemului intern incat a cedat si a zis pana aici. Asa ca smartul meu a ramas sa petreaca in mogosoaia iar eu am plecat la Bucuresti...iar duminica m-am dus si am adus-o tractata de nas pana acasa....
Si uite asa eu merg cu trenul in timp ce Pucculina sta si rasufla usurata ca a ramas la capitala si nu ii biciui bidivii pana in inima ardealului.
Rectific chestia cu brasoveanu, el a coborat si au urcat niste neni care miros a ceapa si praz....deci este maxima calatoria asta....


Sent from my Nokia phone

3 comentarii:

Blonda... spunea...

Cu ce ocaziune palaria?!?!?!? A fost vreun sfant, ceva, si mie mi-a scapat? sau pur si simplu e un cado de la un fan? :p

Marin spunea...

de la un fan evident.....fan al masini, nu al meu :P

Blonda... spunea...

Asa da! :D